سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه شهربازی مدرن گرگان که قرارگاه در ساخت فاز یک این پروژه به صورت رسمی وارد میدان شده است بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امروز پس از عقد قرارداد همکاری شهرداری گرگان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه شهربازی مدرن گرگان که قرارگاه در ساخت فاز یک این پروژه به صورت رسمی وارد میدان شده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

قرارگاه خاتم بازوی توانمند همه دولت‌ها است/ خاتم‌الانبیاء توانسته جای‌خالی کمپانی‌های خارجی‌ را پر کند

با امضای این قرارداد، عملیات اجرایی توسط این قرارگاه با استقرار ماشین‌آلات سنگین در محل پروژه شهربازی گرگان آغاز و به صورت رسمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای نخستین بار در تاریخ شهرداری گرگان این قرارگاه به عرصه اجرای پروژه‌های شهری در گرگان وارد شد.

فاز یک این پروژه در بازه زمانی یکساله به پایان خواهد رسید و این قرارگاه در پروژه‌ای دیگر طرح مطالعاتی برای توسعه راه‌های دسترسی به محور ناهارخوران را نیز اجرایی خواهد کرد.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 6
    مردم نون ندارن بخورن. دولت نون رو گرون کرده. شهربازی میخوایم چیکار؟
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
      8 2
      ١-مگر قرارگاه خاتم مسئول نون خوردن يا نخوردن مردم مي باشد!؟ ٢-با اجراي چنين پروژه هايي چه در زمان احداث و چه پس از احداث، اشتغال ايجاد خواهد شد و به متعاقب آن، نان به سفره ي عده ي زيادي از مردم خواهد رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس