کد خبر 1105407
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
تخریب

برخی منابع خبری فیلمی از دختربچه‌ای‌ فلسطینی در حال اشک‌ریختن منتشر کردند که رژیم صهیونیستی شب گذشته پدر او را وادار به تخریب منزلشان کرد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی، شامگاه روز دوشنبه، «ابراهیم صیبعه» شهروند فلسطینی ساکن در جنوب قدس را وادار به تخریب منزلش کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه اینکه این خانه مجوز ندارد، و با تهدید پدر این خانواده فلسطینی به پرداخت جریمه سنگین، او را وادار به تخریب منزلش کردند.

بیشتر بخوانید:

این دختربچه فلسطینی در حالی که شاهد تخریب منزلشان است، فریاد می‌زند: «دست نگه‌دارید، دست‌نگه‌دارید. کافی است، کجا باید برویم؟». او در ادامه این جمله را تکرار می‌کند: «حسبی‌الله ونعم الوکیل، پروردگارمان از آنها انتقام خواهد گرفت».

این هفتمین خانه‌ای است که رژیم صهیونیستی طی یک هفته آن را در قدس اشغالی ویران می‌کند.

پیشتر، دفتر هماهنگی امور حقوق‌بشر سازمان ملل متحد (اوچا) در گزارشی مکتوب در خصوص تخریب و مصادره ساختمان‌های متعلق به فلسطینیان اعلام کرده بود که این ساختمان‌ها به بهانه «عدم برخورداری از مجوز ساخت مقامات اسرائیلی» تخریب می‌شوند.

در گزارش سازمان ملل اشاره شده بود که عملیات تخریب ضمن واردن کردن خسارت به حدود ۱۴۰ نفر، باعث شده است ۲۵ شخص دیگر از منطقه مهاجرت کنند.

به گفته نهادهای حقوقی فلسطینی، بین‌المللی و اسرائیلی، رژیم صهیونیستی عمدا تعداد مجوزهای ساخت خود به شهروندان فلسطینی ساکن در قدس شرقی و مناطق «ج» در کرانه باختری را کاهش داده است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    28 6
    مرگ بر اسراییل. خدا لعنتشون کنه ونابودشان فرماید.
    • سید IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      2 2
      دخترم !!ناراحت نباش وصبورباش،روزی خواهدرسیدکه خانه های مجللی که اسرائیلیهای غاصب برزمینهای شماساخته اندبدست شماخواهدافتادودرواقع آنهادارندبرای شماخانه میسازند،این حکم خداونددرقرآن است که "زمانی خواهدرسیدکه مستضعفین وارثان زمین خواهندشد"
  • عرشی NL ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 6
    خدایا تا می باید شاهد فساد در زمین این قوم یهود باشیم؟؟؟ چه کتابهای نانوشته ای از ظلم یهود چه فجایعی که قلم ا زنوشتن آن شرم میکند در قاموس یهود فقط خون یهودیان برتر و همه دنیا باید برده آنان گردد حتی با برداشت اعضا بدن کودکان سایر ملل برای سلامت خودشان غارتها در سرتاسر جهان کشتار و نوک هرم صهیون و ثروت بی حد از راه حرام ان ابلیسها ی صهیون اسک این دختر باز هم قلب هر بیننده ای غمگین و دعا برای ظهور مهدی صاحب الزمان عج را شدیدتر و با شکستگی دل و اصرار به آمدن قائم آل محمد عج خدایا بساز هفتادو چند ساله این ابلیسان صهیون را جمع کن خدایا تو را قسم به همه عزیزانت کره زمین را از شر این غده سرطانی اسراییل نجات بده الهی آمین یا رب العالمین
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 7
    دختر خوب گریه نکن غصه نخور توهمین روزها لانه عنکبوتی اشغالگران قدس بر سرشان خراب خواهد شد.!
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 6
    تف به غیرتت اسراییل نطفه ی نامشروع وغده ی سرطانی ایشاال.. که نابودیت به دست خودجوانات نزدیکه به یاری پروردگار...
  • رمضون IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 4
    در کشور خودمون هم اگر ساخت بی جوازی بسازیم شهرداری خراب می کنه
    • ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      2 6
      اسرائیلی چه مالکیتی داخل فلسطین داره که اونا باید برند ازشون مجوز ساخت بگیرند. مملکت خودشونه.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 5
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
  • حامد IT ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 2
    ای خدا نمیتونم ببینم این صحنه رو فقط منتطر یه دستورم که این صهیونیسم پاره پاره کنم .وای بر صهیونیسم کثافت ترسو.... اون روز فراخواهد رسید که مثل عقاب بر سرتون فرود میایم و به هیچکدومتون رحم نمیکنیم
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 2
    اونایی ک فاز منفی میدن لابد از تبار داعش هستن تو ایران.فقط از امنیت ایران برن بیرون
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 2
    تازمانی که کشورهای عربی مرتجع وبعضی ازرهبران فلسطینی سازشکاروجوددارند نمی توان امیدی به جلوگیری ازرفتارخصمانه اسراییل داشت.
  • مارال IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    2 2
    دخترک زیبای من جواب گریه های پر درد رو کی باید بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس