کد خبر 1105189
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴
اینترمیلان به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد

تیم فوتبال اینترمیلان با غلبه بر بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت و یک گام دیگر به فتح این جام نزدیکتر شد.

به گزرش مشرق، بامداد سه‌شنبه و در آغاز رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، اینترمیلان به دیدار بایرلورکوزن رفت و با برتری ۲ بر یک برابر حریف خود راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد.

«نیکولو بارلا» در دقیقه ۱۵ و «روملو لوکاکو» در دقیقه ۲۱  برای اینتر، نایب قهرمان رقابت های سری آ در این دیدار گلزنی و صعود تیم شان به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کردند.

این در حالی است که «کای هاورتز» در دقیقه ۲۵ تنها گل تیم لورکوزن را درون دروازه رقیب جای داد اما این گل برای بقای آنان در ادامه این رقابت ها کافی نبود.

بدین ترتیب شاگردان «آنتونیو کونته» با کسب برتری در این دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. آنان در این مرحله باید با تیم پیروز دیدار تیم های شاختاردونتسک اوکراین و بازل سوییس دیدار کنند.

بی شک تیم اینترمیلان در لیگ، بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا به شمار می رود و به نظر می رسد برای کسب آن مشکل چندانی پیش رو نداشته باشد.

بازیکنان این تیم  همچنین در فصل جاری رقابت های سری آ برای به دست آوردن قهرمانی سری آ، رقابت بسیار نزدیکی با یوونتوس داشتند اما در نهایت تنها با یک اختلاف امتیاز از حریف عقب مانده و

نایب قهرمان شدند.

رقابت های لیگ اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و در کشور آلمان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس