ارتش اسرائیل

منابع خبری صهیونیستی از عقب‌نشینی ارتش این رژیم از جبهه‌های شمالی اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از تایمز آو اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عقب‌نشینی از موقعیت مرزی با لبنان آغاز شده و نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی به تدریج این مواضع را ترک خواهند کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پی ارزیابی مستمر ارتش، برخی از محدودیت‌های مربوط به رفت‌ و آمد برداشته شده و تعدادی از موانع جاده‌ای در منطقه مرزهای شمالی رفع شده است».

در پی شهادت علی محسن کامل از فرماندهان ارشد حزب‌الله، ارتش رژیم صهیونیستی در آماده‌باش کامل قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان تاکید کرده بود که انتقام شهید خود را از صهیونیست‌ها خواهد گرفت. هراس و وحشت صهیونیست‌ها به حدی بود که آن‌ها را وارد یک معرکه مجازی با دشمن فرضی کرد! در پی این درگیری‌ها حزب‌الله بیانیه داد و تاکید کرد که اصلا نیروهای منتسب به مقاومت در آن زمان در نقطه مرزی با فلسطین اشغالی حضور نداشته‌اند.

بحران کنونی در لبنان و انفجار مهیب در این کشور ظاهرا خیال صهیونیست‌ها را برای مقطعی کوتاه، راحت کرده و فعلا دستور به عقب‌نشینی نظامیان خود از مرزهای شمالی داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    اره .دیگه باامدن فرانسه واشغال کردن لبنان نیازی نیست که اسرائیل نگران باشه. واقعا چه راحت سوارشدند.و کشتندو خراب کردندوطلبکارم شدن. وجدانا عقل هیچ کدوم از دست اندر کاران لبنان .حتی افراد حزب الله نکشید که این همه مواد اینجا چرا باید بمونه .وممکنه بلائی سر لبنان بیارند. واقعا حقمونه که همه رشتهای 40 سالمون 2روزه پنبه بشه. چون یا احمقیم ویا خائن.
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    سانسر کن تا بترکی. رسانه ازاد.مغربجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس