کد خبر 1105029
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

تمام کسانی که کسب و کار و برندی دارند، در بخش های مختلف کار خود از صنعت چاپ استفاده می کنند. مثلا تصور کنید، یک برند قصد شرکت در یک نمایشگاه و یا همایش را دارد. این برند قطعا کارهایی برای تبلیغات خود انجام می دهید.

حالا فکر می کنید این کارها چقدر می تواند با صنعت چاپ در ارتباط باشد؟ قطعا این برند برای این همایش یا نمایشگاه مواردی از قبیل بروشور، کاتالوگ، بنر، فولدر و ... را چاپ می کند تا بتواند کار خود را تبلیغ نماید. در ادامه توضیح بیشتری از تبلیغات چاپی در یک نمایشگاه یا همایش ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ کاتالوگ

یکی از کارهایی که برندها برای شرکت در یک نمایشکاه یا همایش انجام می دهند، چاپ کاتالوگ است تا بتوانند از این طریق محصول خود را به شرکت کنندگان در این مراسم معرفی کنند. درواقع امروزه یکی از بهترین روش های موجود برای بازاریابی یک محصول یا خدمت را چاپ کاتالوگ می دانند زیرا، با کمک این روش می توان اطلاعات زیادی را در اختیار خواننده قرار دهد، بدون اینکه لازم باشد مخاطب برای گرفتن پاسخ سوال هایش وقت زیادی را برای ارتباط با کارکنان یک برند صرف کند.

اگرچه هدف از چاپ یک کاتالوگ دادن اطلاعات درباره محصول است اما یکی از اساسی ترین فاکتورهایی که باید برای داشتن یک کاتالوگ موفق در نظر بگیرید، زیبایی طراحی آن است زیرا تا زمانی که طرح کاتالوگ نظر مخاطب را جلب نکند و برایش جذاب نباشد، آن را باز نکرده و مطالبش را نمی خواند.

در یک نمایشگاه یا همایش فقط شما نیستید که می خواهید برند خود تبلیغ کنید و به همین دلیل کاتالوک های زیادی به دست مخاطبان می رسد که خواندن همه آنها برایشان خسته کننده است. پس سعی کنید کاتالوگی طراحی کنید که در نگاه اول این حس به مخاطب دست دهد که این کاتالوگ ارزش وقت گذاشتن و خواندن را دارد.

چاپ بروشور

بروشور نیز یکی دیگر از روش هایی که که برندها برای تبلیغ محصول خود در یک همایش و یا نمایشگاه از آن استفاده می کنند. بروشورها از نوشته و عکس تشکیل شده اند و برندها سعی می کنند طراحی جذاب این دو فاکتور را کنار هم بگذارند و یک کار موفق طراحی کنند.

چاپ بروشور یکی از بهترین راه ها برای معرفی محصول است و دلیل اصلی آن این است که با قیمت ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی می توانید اطلاعات زیادی در اختیار مخاطبان قرار دهید و از آنجایی که این بروشورها معمولا در حجم بالایی چاپ و پخش می شود، می توانید امیدوار باشید که تعداد زیادی از افراد آنها را می بینند و درباره محصول شما اطلاعات کسب می کند، تنها چیزی که در این مسیر باید بدان توجه کنید این است که برای تاثیرگذاری روی مخاطبان نیاز به بروشور با طراحی خاص و منحصر به فرد دارید که در نگاه اول توجه مخاطب را به خود جلب کند و او را مجاب نماید که بروشور شما را با دقت بخواند.

چاپ فولدر

یکی دیگر از روش هایی که برای تبلیغ برند خود در یک همایش یا نمایشگاه می توانید استفاده کنید، چاپ فولدر است. معمولا یک فولدر تبلیغاتی با پوشش اداری ارائه می شود، معمولا میزانی از اطلاعات درباره برند را در این پوشه ها با اندازه های مختلف قرارداده و آن را بین کسانی که در همایش یا نمایشکاه حضور دارند پخش می کنند. این کار کمک می کند تا برند شما اعتبار بیشتری بین مخاطبان کسب کند.

معمولا نام فولدر را به گونه ای انتخاب می کنند که بیان کننده محتوای آن باشد. این حرکت به نوعی شما و کسب و کارتان را حرفه ای تر نشان می دهد. معمولا محتوای این فولدرها را همان بروشورها و کاتالوگ هایی که بالاتر درباره شان حرف زدیم ارائه تشکیل می دهد.

وقتی به عنوان یک کسب و کار در یک همایش یا نمایشگاه شرکت می کنیم اگر برند خود را تبلیغ نکنیم هیچ چیز مفیدی به کسب و کارمان اضافه نخواهد شد. بنابراین برندها به دنبال نوعی از تبلیغات هستند که بیشترین کارایی را در چنین برنامه هایی داشته باشد.

تبلغات چاپی از آنجایی که هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد و افراد زیادی را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد، روش مناسبی برای تبلیغ برند در یک همایش و یا نمایشگاه است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس