کد خبر 1104940
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
1

روزنامه جهان صنعت از روزنامه های اقتصادی اصلاح طلب در مصاحبه ای با یک عضو جعلی ستاد مبارزه با کرونا مدعی شد که آمار کشته های کرونا در ایران 20 برابر! آمار اعلامی است.

به گزارش مشرق، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور همواره برخی جریان های رسانه ای سعی داشتند تا آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را زیر سوال ببرند.

در تلاش در حالی صورت می گرفت که سازمان بهداشت جهانی بارها و بارها صحت آمارهای ارائه شده از سوی ایران را تائید و تاکید کرد که ایران یکی از دقیق ترین کشورها در ارائه آمار فوتی ها و مبتلایان به کروناست.

با این حال رسانه های معاند خارج نشین از این فرصت نیز بهره کافی را برده و تلاش کردند که وزارت بهداشت و پرستاران تاختند، در این راستا برخی نیز در داخل کشور با همراهی اپوزسیون آمارهای مبتلایان و فوتی های کرونا که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شد را کذب دانسته و شمار کشته شدگان را بدون هیچ مدرک و سندی چند ده برابر شمار جان باخگان واقعی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا اعلام کردند.

در همین حین  روزنامه جهان صنعت وابسته به برخی جریان های خاص، در مصاحبه ای با یک کارشناس که ادعا می کرد عضو ستاد مقابله با کروناست، همان خط چند ماهه رسانه های معاند را تکرار کرد.

محمدرضا محبوب فر همان چهره ای است که خود را عضو ستاد مقابله با کرونا در کشور خوانده و اظهار کرده است که «آمار جان باختگان کرونا در ایران بنا به ملاحظات سیاسی و امنیتی مهندسی می شود؛ آمار واقعی" 20 برابر" است.

این اظهارات محبوب فر به سرعت به تیتر یک رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال قرار گرفت و این رسانه هابه شدت آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت را با استناد به همین مصاحبه زیر سوال بردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    11 1
    کاش در شرق و اعتماد و آرمان ملی رو هم گل بگیرن تا کمتر شاهد دروغگویی و عوامفریبی و پدر سوخته بازیهای اصلاحات کفتار مسلک باشیم
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    9 5
    هرگز راست نباید گفت.
    • وطن پرست DE ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      3 1
      شما هرگز راست نگفتید. یادته دروغ تقلب ۸۸ که کشور رو هشت ماه تو بدبختی انداختید و اخرش تحریم ها شروع شد؟ امیدوارم رافت اسلامی درمقابل اصلاحطلب ها تبدیل به سیاست عدالت طلبی علوی بشه. قاتلی مثل نجفی و دزدی مثل کرباسچی هیچ وقت راست نمی گن.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    8 13
    این اوباش سیاسی به تحریف معنای جدیدی بخشیدند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    1 5
    اره نباید واقعیات رو به مردم گفت .
    • رامین US ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      2 0
      خطاب به 16:11، از کی تا حالا یک فرد جعلی که به دروغ خود را عضو ستاد ملی کرونا معرفی می کندف شده منبع بیان واقعیت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس