کد خبر 1104889
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
عقد قرارداد وزارت صمت با نیروهای مسلح در خودروسازی/ همکاری با هوا فضا و وزارت دفاع

سرپرست وزارت صمت از عقد قرارداد وزارتخانه متبوعش با نیروهای مسلح در صنعت خودروسازی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین مدرسی خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ها را به مجلس ارائه داده‌اید و فضای مجلس را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: برنامه ها را به مجلس ارائه داده‌ایم؛ فضای مجلس فضای تعامل و همکاری با دولت برای عبور از تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید:

مدرس خیابانی مدیری فعال و توانمند است

وی در پاسخ به این پرسش که نیروهای مسلح درباره کمک به ایجاد قطعات تحریمی صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرده‌اند، چقدر نسبت به این همکاری تمایل وجود دارد، گفت: ما اکنون با نیروهای مسلح در حال همکاری هستیم در بخش گیربکس اتوموبیل با هوافضا و در بخش توربو شارژ خودرو با وزارت دفاع در حال همکاری مشترک هستیم ما اکنون از بحث‌های تفاهم و برنامه و غیره عبور کردیم و در حال عقد قرارداد هستیم.

وزیر پیشنهادی صمت به مجلس تصریح کرد: نیروهای مسلح توان خوبی به لحاظ فناوری، دانش و ساخت دارند و اولویت ما این است که این توانمندی را به صنایع غیرنظامی منتقل کنیم و شما مطمئن باشید که تا حد نهایی که نیروهای نظامی و دفاعی ما در حوزه ساخت و فناوری پیشرفت کردند را به صنایع غیرنظامی منتقل خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    17 0
    تحریم تحریم تحریم! تحریم یعنی ارز 4200، تحریم یعنی رشوه ی برادر رئیس و معاون، تحریم یعنی زمین خواری های اصلاحات، تحریم یعنی فرزندان مظلوم وزرای شما. تحریم یعنی طلاهایی که معلوم نیست چیکارشون کردین. تحریم یعنی محصولی که تو کشور تولید می شه رو ارز 4200 میدین به بعضیا برن همونو وارد کنن. تحریم یعنی مجری شبکه یک به جوان کار افرین ما توهین کنه و تولید داخلی رو تمسخر کنه و هیشکی تو دهنش نزنه. تحریم یعنی شما یعنی سرطان اصلاحات
  • سمیر IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    8 0
    جونت بیادبالا سریعتر گندزدیدبه هرچی خودروسازیه تودنیا
  • حیدر IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 0
    همین یک قلم کم بود اینم تکمیل شد تا ببینیم به امید خدا حالا چکار میکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس