کد خبر 1104642
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
حسین مدرس خیابانی

رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت صمت در این کمیسیون برنامه‌های خود را تشریح کرد ولی قرار است فردا صبح (دوشنبه) نظر مکتوب این کمیسیون به هیات رئیسه ارسال شود.

به گزارش مشرق، عزت‌الله اکبر تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس امروز (۱۹ مرداد) در ارتباط زنده با شبکه خبر درباره گزینه پیشنهادی وزارت صمت اظهار داشت: طبق قانون، روال اینگونه است که دولت وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی می‌کند، برنامه‌های آن فرد جهت اداره آن وزارتخانه به مجلس ارسال می‌شود و هیأت رئیسه هم طبق قانون آن را به هیأت رئیسه که کمیسیون تخصصی آن کمیسیون صنایع و معادن است ارجاع می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

کوچکی نژاد ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ؛

مدرس خیابانی مدیری فعال و توانمند است

وی گفت: برنامه گزینه پیشنهادی وزارت صمت در کمیسیون صنایع با حضور آقای مدرس خیابانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وی برنامه‌های خود را تشریح کرده و نمایندگان عضو این کمیسیون مباحث خود را مطرح کردند. 

وی تصریح کرد: مدرس خیابانی به سؤالات و ابهامات اعضای این کمیسیون پاسخ داد و قرار شد که در جلسه فردا صبح (دوشنبه ۲۰ مرداد) هیأت رئیسه مجلس گزارش این کمیسیون را به هیأت رئیسه جهت بررسی وضعیت برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت ارسال شود. 

بیشتر بخوانید:

گزینه پیشنهادی وزیر صمت به مجلس معرفی شد

اکبری تالارپشتی گفت: تکیه جدی به ساخت داخل، جلوگیری از واردات غیرضرور، تصمیمات خلق‌الساعه در دولت و مقامات قوه مجریه و به خطر افتادن امنیت سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان از مهمترین محورهای برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت صمت است. همچنین تنظیم بازار و گرانی‌های اخیر و مطالبات مردم برای کنترل آن از دیگر مباحثی بود که نمایندگان از مدرس خیابانی خواستند در این باره اقدامات لازم را انجام دهد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس