کد خبر 1104640
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
هواشناسی

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته در مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب کشور، مرکز و شمال شرق، افزایش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی، کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در ۵ روز آینده در جنوب غرب کرمان، شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعد از ظهر اوایل شب پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دمای تهران افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: از فردا تا روزهای پایانی هفته در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده در دریای عمان و فردا شمال و مرکز خلیج فارس مواج است همچنین شرق خلیج فارس به تدریج از سه شنبه مواج خواهد بود.

وی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتاً شدید داریم و روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه و وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی شدت بیشتری دارد که با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در مناطقی نظیر شمال اصفهان، قم، جنوب خراسان رضوی، جنوب سمنان و استان مرکزی سرعت باد افزایش می یابد.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب کشور، مرکز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۸ و ۲۵ درجه خواهد بود همچنین بیشینه دما در پایتخت تا روز پنج شنبه ۲۳ مرداد به ۴۰ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف، جهت باد جنوب شرقی و سرعت باد ۱۱ کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از ۱۰ کیلومتر و نم نسبی ۱۴ درصد است.

گودرزی بیان کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۳ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس