کد خبر 1104264
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
سهام عدالت نمایه

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت از فراهم شدن امکان فروش بخشی از سهام عدالت به روش غیر مستقیم در بورس خبر داد.

به گزارش مشرق، فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت  در گفتگو  با خبر۲۱با اشاره به ورود شرکت های سرمایه گذاری استانی به بورس از فردا، اظهار کرد: شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت از فردا برای معامله وارد بورس می شوند، شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی به عنوان اولین شرکت قابل معامله در بازار سرمایه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بانک‌ها موظف به پاسخگویی درباره سهام عدالت شدند


ورود شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به بورس

وی افزود: این شرکت که ابتدا با سرمایه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دارای ۴۰۰ هزار سهام دار است. سرمایه فعلی این شرکت در مجموع با ارزش گذاری روز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است. به طور معمول از این شرکت سرمایه گذاری به تمام دارندگان سهام عدالت که سهام ۵۰۰ هزار تومانی داشتند، ۱۲۴ هزار سهم ۱۰۰ تومانی تعلق یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ارزش بالای این سهام‌ها در بورس، به دارندگان سهام عدالت با روش غیر مستقیم توصیه می‌کنیم در نگهداری سهام خود تلاش کنند.

فهیمی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲ میلیون نفر دارنده روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت هستند، گفت: از فردا تمام دارندگان سهام عدالت می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را معامله کنند. دارندگان روش غیر مستقیم در بورس دارای یک بازارگردان در شرکت‌های استانی هستند که کار معاملات آن‌ها را به صورت حرفه ای‌تر مدیریت می‌کند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: دارندگان سهام عدالت می‌توانند تمام یا درصدی از سهام خود را نزد بانک عامل که ابتدا از بانک ملی آغاز شده است به عنوان وثیقه قرار داده و از سهام عدالت خود برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود با دریافت کارت اعتباری استفاده کنند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط درخواست مشتریان بانکی برای دریافت کارت اعتباری کاملا غیرحضوری است و سهامداران عدالت به هیچ وجه نباید به بانک مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    4 2
    کاسه گدایی تمام وعیار
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    4 0
    با تدبیر و امید تفاوت ها را لمس کنید
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    2 0
    حالا مستقیمها پول گیرشون اومده که غیر مستقیمها بتوانند!؟
  • خاصمراد مرادی IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    ازاول ازاد کردم ب اعلام تمام موارد ورماخت حساب شادی بانک ملی متاسفانه تمام دروغ بوده اعضایی خانواده یکریز دریافت نکردیم ملوانی همه اش کذب است فقط هزینه‌ای داشته والا وقت وسردرگمی
  • یاسر IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    بخورین مال مردمو
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    مرگ بر خائن
  • ابراهیم منجی IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    فروش سهام عدالت خودم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس