کد خبر 1104136
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
نامه 80 عضو کنگره آمریکا به «پامپئو» درباره بیروت

۸۰ عضو کنگره آمریکا در یادداشتی به وزیر خارجه این کشور خواستار حمایت بیشتر از لبنان برای مقابله با پیامدهای انفجار بندر بیروت شدند.

به گزارش مشرق، طرف‌های مربوطه در لبنان از متن یادداشتی که بیش از هشتاد عضو کنگره آمریکا- از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات- به وزیر خارجه این کشور «مایک پامپئو» تحویل داده بودند، مطلع شدند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، در این یادداشت از آنچه سیاست آمریکا برای تقویت روابط با لبنان خوانده شده، به علاوه کمک فوری پانزده میلیون دلاری واشنگتن از لبنان، اعلام حمایت شده است.

بیشتر بخوانید:

امضاکنندگان یادداشت مذکور با توجه به وضعیت نامناسب لبنان در زمینه اقتصادی و بهداشت، خواستار ارائه کمک‌های انسانی بیشتر به این کشور از جمله کمک‌های پزشکی برای درمان مجروحان انفجار بیروت شده‌اند.

در این یادداشت آمده، با توجه به خسارت‌های بسیار وارد شده به بندر بیروت و از بین رفتن ذخایر گندم و حبوبات، تعهد آمریکا به کمک به ملت لبنان می‌تواند به جبران این خسارت‌ها و حمایت از ثبات لبنان کمک کند.

در پایان یادداشت مذکور تأکید شده دولت آمریکا برای کمک‌های انسانی بیشتر و مشارکت فعال بین‌المللی در این زمینه برای مقابله با پیامدهای انفجار بیروت تلاش می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Davood IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 1
    دم امریکائیان گرم که همواره کمک حال مردم همه کشورها هستند
  • رضا IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    شما کمک نکنید. خصومت تون رو کم کنید .تحریم ها رو از ملت لبنان برداری. گرگ صفتان
  • حسین بهبودی نیا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    والله روز که هیچ اون چیزیکه من دیدم باتجربه منگ 8 ساله دفاع مقدس همون ساعتهای اولیه گفتم حدااقل دوهزار نفر کشته یا شهید میدهد.
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      0 0
      نزدیک 7 هزار نفر کشته دادن . حرف مفته میگن 150 نفر کشته شده
  • حسین بهبودی نیا IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    0 0
    درهمسایگی ما زن زیبایی بود که همسرو چندبچه داشت که از فقرمالی رنج میبردند. ظاهرا قبلا همسایه دیگی عاشقش بود برای رسیدن به عشق سابقش مزدور اجیرمیکند تا باصحنه سازی و تصادف مردخانواده را به کشتن میدهد. وسپس باکمک مالی ومحبتهای حیله گرانه به بچهای یتیم خود را نزدیک خانواده میکند. رفته رفته باخربدن دوچرخه و توپ و وسایل بازی بچه ها را هم گول میزندتااینکه بتواند دوباره به ان زن زیبا برسد. حالا داستان لبنان و انفجارو مکرون شده. چون قبلا ها لبنان تحت استعماره فرانسه بود حالا وقتی میبینند حزب الله لبتان و دیگر گروها صاحب لبنان کشور خودشان شدند. اقایان بخاطر اینکه حزب الله لبنان را که بزرگترین مانع است این انفجاررا طرح ریزی میکنندتابازم بعنوعی لبنان مستعمره انگلیس و فرانسه باشد. حزب الله شوهر لبنان زن زیبا هم خود لبنان بچه ها هم جوانانی که برعلیه حزب الله لبان دیشب اعتراض کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس