کد خبر 1103896
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
آخرین وضعیت پرونده درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت آباد/ 8 نفر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ, آخرین جزئیات پرونده درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در محله سعادت آباد را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری اراذل و اوباش در سعادت آباد و دستگیری عوامل و مرتبطان با این حادثه اظهار داشت: در پی درگیری دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شده و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند.

بیشتر بخوانید

تصاویر درگیری خونین در محله سعادت آباد

وی گفت: با هماهنگی با مقام قضایی در عملیات های جداگانه‌ای 8 نفر از متهمان این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این مطلب که تمامی دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل و سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع بوده‌اند، اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

سردار هداوند با تأکید بر این مطلب که پلیس اجازه گردنکشی به اراذل و اوباش نداده و امنیت، آرامش و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده در دستورکار مأموران پلیس امنیت تهران قرار دارد.

گفتنی است؛ در ساعت 18 مورخ 7 مرداد درگیری مسلحانه‌ای در سعادت آباد تهران بین دو گروه از اراذل و اوباش به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت دو نفر از آنها شد؛ اراذل و اوباش در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یکدیگر کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    2 1
    همه این ارازل باید اعدام بشن تا بقیه درس بگیرن و بفهمن خیابون جای لات بازی نیست.ای کاش خلخالی زنده بود و مسئول رسیدگی به پرونده اینا میشد
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    1 0
    پای زن در میان بوده رو نمی گه
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 0
    سلام. واقعا جای تاسف داره که ما در خارج از مرزهای کشور با تکفیری ها مقابله و آنها را ب زانو درآوردیم وحال در داخل کشور عده ای با ایجاد رعب و وحشت باعث ایجاد اختلال و ترس بشن. تاسف.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس