ماکرون نمایه

رئیس جمهور فرانسه طی نشست خبری در لبنان، خواستار انجام تحقیق بین‌المللی در حادثه انفجار بیروت شد.

به گزارش مشرق، «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که برای پی‌بردن به حادثه انفجار در بندر بیروت لبنان باید تحقیقات بین‌الملل صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح مکارانه ماکرون در لبنان

نشست ماکرون با سه مقام ارشد لبنان

ماکرون که بعد از ظهر پنجشنبه برای بررسی اوضاع لبنان پس از انفجار اخیر بندر بیروت راهی این کشور شده بود، از محل انفجار بازدید و با همتای لبنانی خود میشل عون دیدار کرد.

او بعد از نشست خبری با میشل عون، در نشستی دیگر در برابر سفارت فرانسه در بیروت گفت که باید برای مشخص شدن علت حادثه و عاملان آن تحقیقات بین‌المللی انجام شود.

رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه این کشور «هرگز لبنان را ترک نخواهد کرد»، از زخمی شدن ده‌ها نفر ز اتباع فرانسه در انفجار بندر بیروت خبر داد.

بیشتر بخوانید:

توییت تامل برانگیز بازیگر لبنانی به رئیس‌جمهور فرانسه

او مدعی شد که در ساعات آتی کمک‌های فرانسه به لبنان خواهد رسید و پاریس در کنار سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به این کشور آمادگی دارد.

ماکرون همچنین در اظهاراتی عجیب گفت که به صورت شفاف تلاش خواهد کرد که کمک‌ها بشردوستانه به دست مردم آسیب دیده و مؤسسات غیر دولتی برسد.

او جوانان لبنانی را نیز خطاب قرار داد و گفت که دولت فرانسه، بعد از ارائه کمک‌های خود به لبنانی‌ها در کنار آن‌ها نیز خواهد بود. ماکرون گفت که باید بر فرهنگ و آزادی بیان جوانان لبنانی تمرکز کرد.

رئیس جمهور فرانسه همچنین گفت که در روزهای آینده، نشستی را برای کمک به لبنان برگزار خواهد کرد و بانک بین‌المللی و سازمان ملل نیز نقش حیاتی در نحوه کمک رسانی به لبنان خواهند داشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 1
    این حرامزاده اونجا چی میخواد
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 1
      همون چیزی که ترامپ حرومزاده میخواد . ضربه به ایران
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 1
    بخواب بابا باد بیاد الان هر ننه قمری میدونه کی نیتروپریل رو شش سال ! و برای چی دپو کرده و کی فعالش کرده این سناریو پلان بی هواپیمای ماهانه
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 1
    جمع کفتارها جمع شد، انگار تعداد خائنهای لبنان از خائنهای ایران بیشتره
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 1
    خود این حرام زاده های صهیونیست زدن ترکوندن حالا به خیال خودشون به بخش تقسیم غنائم رسیدن
  • علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    قضیه انفجار بزرگ در لبنان مرا به یاد حوادث چند سال قبل انداخت آقای مکرون ظاهرا دنبال کننده سریال ترور رفیق حریری است یعنی می‌خواهند از آب گل آلود ماهی صید کنند به همراه آوردن تیم امنیتی و در ادامه اینترپل و سایر جاسوسان جهت از بین بردن رد پای جنایت و خیانت صهیونیستها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس