کد خبر 1103752
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
مسکن

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی، خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از چند پروژه در اردستان اظهار داشت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول ۱۱ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۵ استراتژی دولت در بخش مسکن از زبان ربیعی

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت این محور ۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه می‌کند و مسیر ایمن‌تری را برای مسافران به وجود می‌آورد  و سالانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه کرده‌ایم و امروز هم ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وی گفت: در کشور ۲۴۳۰ کیلومتر آزادراه داریم  که ۵۱۸ کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و ۶۴ کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا ۲ هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛ هزینه ساخت ۸۰۰ کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه ۱۵هزار میلیارد تومان است.

اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر  بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای وزیر یه فکری هم به حال کارگران قراردادی روزمزد که قشر مستضعفی هم هستند بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس