علی تاجرنیا

سخنان فرافکنانه تاجرنیا در حالی است که اصلاح‌طلبان بارها با افتخار، دولت را رحم اجاره‌ای و روحانی را نامزد اجاره‌ای خود خوانده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم در آخرین سال دولت روحانی می‌گوید در دولت شاهد عدم انسجام هستیم و به دولت منسجم و کارآمد نیاز داریم. در حالی که رضا خاتمی دبیر کل حزب منحله مشارکت سال ۹۶ گفته بود ما تضمین وعده‌های روحانی هستیم، علی تاجرنیا دیگر عضو همین حزب، در روزنامه اعتماد نوشت:  از آنجا که شکل‌گیری دولت از رأس تا حلقه اصلی با جریان سیاسی مشخصی نبوده، باعث نوعی ازهم‌گسیختگی و عدم ‌انسجام کامل درون دولت شده است. وی افزود: طی ۸ سال گذشته خصوصا در دوره دوم شاهد حضور چهره‌های غیرآشنا و غیرسیاسی و در عین حال با توان کم اجرایی در دولت بودیم که بنا به مصلحت‌سنجی‌هایی در برخی مناصب حضور یافته‌اند. در فضایی که نیروهای سیاسی شفاف نمی‌توانند رشد پیدا کنند، معمولا چهره‌هایی بر سر کار می‌آیند که از سابقه مشخص و کارکرد شفافی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید:

آقای رمّال! از مجلس ششم نازل‌تر سراغ دارید؟

همین امر باعث شد در دولت دوم روحانی عدم انسجامی را شاهد باشیم که درنهایت باعث کناره‌گیری برخی وزرا و جابه‌جایی‌ها شد یا به انتخاب وزیری یا عضوی از کابینه‌ انجامید که همکارانش به او تحمیل می‌شدند یا فاقد کارآیی لازم بود.

مجموعه این موارد نشان می‌دهد که ما نیازمند دولت منسجم و کارآمدیم.

تاجرنیا همچنین چالش دیگر دولت را چالش بی‌اعتمادی مردم توصیف کرد.

سخنان فرافکنانه تاجرنیا در حالی است که اصلاح‌طلبان بارها با افتخار، دولت را رحم اجاره‌ای و روحانی را نامزد اجاره‌ای خود خوانده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 0
    و باز هم اسبهای گاری و خستگی ناشی از سر بالایی!!!!!!
  • عبدالله مومن IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    از کرامات افساداتی. اینست .. شیره را خورد و گفت شیرین است .. خوب بود که ایشان گفتند و گرنه ما نمی فهمیدیم که کجای مار. ایراد دارد
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    زیبا کلام به عقب بگردم بیشتر تبلیغ روحانی میکنم اینا ادم نمیشن
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    0 0
    علی لعنت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس