کد خبر 1103455
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
برایان هوک نمایه

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با طرح ادعاهای واهی گفت که نباید اجازه داد ایران ثروتمند شود چرا که به ادعای وی در این صورت به سمت سلاح هسته ای خواهد رفت.

به گزارش مشرق، نماینده آمریکا در امور ایران طی سخنانی با بیان اینکه نباید اجازه داد ایران ثروتمند شود مدعی شد چرا که در این صورت تهران به سمت سلاح هسته‌ای حرکت خواهد کرد.

«برایان هوک» در جریان نشست امنیتی آسپن گفت: ترامپ به روشنی گفت که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد و در حال حاضر هم رایزنی‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه تهران در جریان است.

بیشتر بخوانید:

برایان هوک: نیاز به تحریم تسلیحاتی جهانی علیه ایران داریم

این مقام آمریکایی با ادعای اینکه ایران در برابر درخواست‌ها برای گفتگو مقاومت می‌کند، افزود: نباید اجازه دهیم ایران ثروتمند شود چرا که در این صورت به سمت سلاح هسته‌ای حرکت خواهد کرد.

هوک پیش از این هم با طرح ادعاهای واهی علیه تهران، خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    6 3
    پس برای همین اصلاح طلبا این همه دزدی می کنن و می فرستن اونور نه؟!
  • احمد IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
    5 2
    قیافه این یارو هم مثل سفیرشون تو لبنان داد میزنه که چندین ساله از بین چند گزینه دنبال پدرش میگرده و تا حالا موفق به پیدا کردنش نشده اصلا غم عجیبی تو چهرشه
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    6 0
    باز زبون درازت اومد زیر دست و بال ما؟
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 0
    خوک خفه شو.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 0
    بمیر بابا سیرابی!
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    6 0
    این خیلی مهمه....امروز یکی دیگه از مهمترین نیات قلبی رژیم آمریکا رسما از زیر زبان مقام رژیم آمریکا در رفت..و به نوعی حجت بر همه تموم شد...شبیه این حرف هوک رو رهبری رسما چند روز پیش بیان کرد..... حالا اگه ما ایرانیا برجام رو پاره نکنیم معنیش اینه که به امنیت خودمون ضربه زدیم... اگر برجام و FATF و پالرمو و CFT و اینستکس و 2030 رو پاره نکنیم معنیش اینه که به ملت و امام و رهبری خیانت کردیم . و امنیت ملت رو به خطر انداختیم و به دشمن جرات دادیم تا سلیمانی ها رو ترور کنه و فشار رو ادامه بده.....میخوام مطلب رو جا بندازم : یک بار رهبری گفت تجاوز انگلیس به کشتی ایرانی توسط مومنان انقلابی پاسخ داده خواهد شد.... بعدش سپاه که رسما و قانونا فقط یکی از دستگاههای مسئول «پاسخ بازدارنده به تجاوز انگلیس» محسوب میشد ((( و کفایت فکری و عقل و شعور و شجاعت لازم برای فهم و اجرای فرمان «آتش به اختیار» رهبری رو هم داشت))) با اینکه رهبری در اون زمینه به سپاه و به هیچکی دستور اولیه نداده بود اما سپاه با کمک اون اشاره متوجه تکلیف شد و وارد میدان شد و کشتی انگلیسی رو توقیف کرد و نگذاشت سخن رهبری روی زمان بمونه...... سپاه به دلیل عقل و درک و شعور بالایی که داره موفق شد از امنیت و آرامش و حیثیت و منافع ملت ایران دفاع کنه..........اما یک بار هم رهبری گفت اگر آمریکا برجام رو پاره کنه ما آتش میزنیم.....ترامپ برجام رو پاره کرد ولی وزارت خارجه ما و دولت روحانی و مجلس لاریجانی که قانونا و رسما مسئول قضیه برجام بودن نه تنها سخن رهبری رو محقق نکردن (((برجام رو آتیش نزدن))) بلکه برجام رو حفظ کردن و ادامه دادن......و اندیشکده های آمریکا از این قضیه یقین کردن که دولت روحانی و مجلس لاریجانی در بعضی زمینه ها مثل برجام تابع رهبری نبودن......و عملکرد وزارت خارجه (((یعنی آتش نزدن برجام و زمین ماندن حرف رهبری))) باعث ایجاد این فهم خطرناک در ذهن دشمن شد و این ماجرا نطفه تصمیم ترور سردار سلیمانی رو در ذهن سردمداران آمریکا منعقد کرد......حالا که مقام رسمی آمریکایی نیت پلید آمریکا رو رسما فاش کرد حالا دولت روحانی و مجلس چه عکس العملی درباره برجام دارن؟ تاجزاده و سلبریتی ها چی؟ مهران مدیری چی؟ شخصیتهای مهم و رسانه ها چی؟......آیا بازم از تکلیف «آتیش زدن برجام» سرپیچی میکنیم و از دست فتنه سیلی میخوریم؟؟
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 2
    داززززززززززززز شتر بیند پنبه دانه
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 1
    گم شو سگ کثیف ما بعد از رفتن ایادی شما از دولت هم قدرتمند می شویم هم ثروتمند تا چشت در بیاد
  • raya IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 0
    آخه تو میمون آدم نما کی هستی که بخوای در مقابل تمدن 7000 ساله شهر نشینی ایران قد علم کنی ! و اجازه ی ثرمتمند شدن به ما ندی ؟! همین الانشم ایران ما جز 5 کشور ثروتمند دنیاس از لحاظ همه ی منابع غنی هستیم تا کور شود چشم دشمنانمان
  • FR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 2
    آشغال یهودی تبار
  • BE ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    6 3
    ایران ثروتمند هست ای الاغ عینکی حیف الاغ ، به حساب مال مردم خورها که برسن همه چی درست میشه
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    4 3
    چند میدین این آمریکایی الدنگ(برایان خوک کثافت) رو بندازیم تو گونی بیاریم تهرون تحویل بدیم؟ (تحویل گوسفند و خوک آمریکایی درب منزل!)
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      1 2
      ذبح در محل چند در میاد ؟ اگه ترامپ و پمپئو رو هم بخوام تخفیف میدی؟
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 2
    منظور از گفت گو چیست برای این خوک چیست ؟ 1 تحمیل شروط آمربکا و کنار گذاشتن تمامی تسلیحات نظامی 2 کنار گذاشتن تمام فعالیت های هسته ای 3 عدم دخالت در امور منطقه ای .... بعد این اتفاقات نه تنها تحریمی برداشته نخاهد شد بلکه حمله نظامی رخ خاهد داد
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    ایران ثروتمند است لکن فعلا دست اصلاح طلبانی است که آن را فقیر و دقیقا بدنبال ماموریت شما هستند عنقریب با رفتن آنها ثروت کشور به ملت روی خوش نشان خواهد داد.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    2 0
    موضوعی را که امثال این ملعون فریب خورده شیطان و دنیا طلب باور ندارند روز حساب الهی است و در آنروز حق الناس حداقل 80 میلیون ایرانی گریبانش را خواهد گرفت ، هر چند این آدم نماها مثل خیلی از دلالان داخلی خائن به مردم ، برای اینکه به این به اصطلاح مال و مقام دنیائی برسند ، حق های زیادی را پایمال کرده اند.خطاب به همه آنها می گویم : روز حساب و کتاب الهی را همه می بینیم !!!! وای به حال آن کسی که نامه اعمالش انسانی و عقلانی نبوده و هیچ عذری در پیشگاه حضرت احدیت نداشته باشد. اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس