کد خبر 1102849
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
image-20200804151330-2.jpeg

کارخانه قالیشویی ماژیک به عنوان بهترین مرکز قالیشویی در تهران سابقه ای بالغ بر 66 سال خدمات با کیفیت در صنعت قالیشویی کشور دارد...

مسلما بهترین مرکز قالیشویی در تهران بر اساس برخی معیارها و فاکتورهای مهم همچون سابقه فعالیت، زمینه فعالیت، کیفیت و سطح ارائه خدمات و میزان رضایت مشتریان از آن، انتخاب می شود.

کارخانه قالیشویی ماژیک به عنوان بهترین مرکز قالیشویی در تهران سابقه ای بالغ بر 66 سال خدمات با کیفیت در صنعت قالیشویی کشور دارد. این کارخانه علاوه بر ارائه کلیه خدمات قالیشویی،  متخصص در زمینه شستشوی فرش های صادراتی، شستشو و ترمیم تخصصی فرش های دستباف، قیمتی و عتیقه است.

خدمات با کیفیت بالای این کارخانه، رضایت بالای مشتریان را فراهم و اعتماد برخی از نهادها و ارگان ها را به عنوان مشتریان سازمانی جلب کرده است؛

چرا قالیشویی ماژیک؟

در مورد علت انتخاب قالیشویی ماژیک در میان صدها و شاید هزاران مرکز قالیشویی در تهران می توان به مواردی به شرح زیر اشاره کرد:

-          تنوع خدمات قالیشویی ماژیک بالاست.

از آنجایی که هدف پرسنل تخصصی کارخانه قالیشویی ماژیک کسب رضایت تمامی مشتریان مراجعه کننده است، این مرکز تنوع در خدمات خود را روز به روز افزایش داده است. در ادامه به بررسی و تشریح مختصر خدمات متنوع این مرکز می پردازیم.

تنوع خدمات قالیشویی ماژیک بالاست

-          رزرو و استفاده از خدمات کارخانه قالیشویی ماژیک به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

کارخانه قالیشویی ماژیک در ارائه خدمات خود پیشروی با تکنولوژی روز دنیا را نیز در دستور کار داشته و خدمات اینترنتی و رزرو آنلاین از طریق مراجعه به وب سایت یا صفحه رسمی قالیشویی ماژیک در اینستاگرام را ارائه می دهد. در صورت نیاز به هر گونه خدمات قالیشویی در قیطریه و خدمات قالیشویی در نیاوران می توانید از داخل منزل و به صورت آنلاین اقدام نمایید.

-          تمامی هزینه های ارائه خدمات در قالیشویی ماژیک مطابق استاندارد و تعرفه های اتحادیه قالیشویان تهران است.

مرکز قالیشویی ماژیک در عین استفاده از دستگاه ها و تجهیزات قالیشویی مدرن و جدیدترین متدهای روز جهان در ارائه خدمات، خدمات خود را مطابق با تعرفه های تعیین شده از سوی اتحادیه قالیشویان ارائه می دهد.

خدمات مرکز قالیشویی ماژیک

خدمات مرکز قالیشویی ماژیک

شستشوی فرش و قالی

همانطور که از نام موسسه قالیشویی پیداست، مهم ترین خدمت این مرکز به مشتریان، شستشوی فرش و قالی است. مرکز قالیشویی ماژیک به عنوان یک شرکت حرفه ای در این زمینه، قالی و فرش ها را به صورت لول شده از مشتری تحویل می گیرد و پس از شستشوی اصولی و خشک شدن، آنها را به صورت لول و بسته بندی شده به مشتری تحویل می دهد.

منظور از عملکرد مرکز قالیشویی ماژیک به عنوان یک مرکز حرفه ای در شستشوی قالی این است که در این مرکز در مورد هر فرش از روش مشخصی برای شستشو استفاده می شود. انتخاب روش شستشو و استفاده از مواد شوینده موثر در هر فرش و قالی از جمله فرش های دستی، ماشینی، فرش ها و قالیچه های با الیاف پشم، کرک، ابریشم و غیره متفاوت از یکدیگر است. تمام این اعمال و رعایت اصول استاندارد فقط و فقط برای جلب رضایت مشتریان و عدم آسیب به امانات آنها و در نهایت ارائه فرش و قالی هایی به درخشندگی فرش های نو انجام می شود.

ترمیم و بازسازی فرش و قالی

ترمیم و بازسازی فرش و قالی در مرکز قالیشویی ماژیک تهران

ترمیم و بازسازی فرش و قالی یا رفوگری کار ساده ای نبوده و نیازمند تخصص و تجربه کافی است. افراد فعال در این زمینه بایستی شناخت کافی از بافت، رنگ و سایر جزئیات مربوط به انواع فرش ها داشته باشند. رفوگری و ترمیم می تواند رفع عیوب فرش ناشی از پارگی، پوسیدگی، ساییدگی، بید خوردگی و سوراخ شدن آن را شامل شود.

ترمیم فرش آسیب دیده در مورد فرش های دستباف و گران قیمت مسلما نسبت به تعویض آنها از نظر اقتصادی به صرفه تر است. در نگهداری و نظافت فرش های گران قیمت و دارای ارزش مادی و معنوی مطمئنا دقت زیادی صورت می گیرد اما حوادثی چون سوختگی یا سپردن فرش ها به مراکز غیر متخصص برای شستشو می تواند باعث آسیب و یا به هم ریختن رنگ فرش های زیبای شما شوند. در صورت مواجهه با این مشکل می توانید به تخصص و تجربه پرسنل قالیشویی ماژیک  اعتماد و به برطرف کردن مشکل پیش آمده اقدام نمایید.

خدمات ترمیم و بازسازی فرش مرکز قالیشویی ماژیک بهترین مرکز قالیشویی در قیطریه و نیاوران شامل مواردی به شرح زیر است:

-          رنگ برداری فرش

در حالت کلی شستشوی غیر اصولی فرش ازجمله استفاده از آب گرم برای شستشو موجب آسیب به رنگ آن می شود؛ در اصطلاح عامیانه برای بیان این مشکل گفته می شود که فرش رنگ داده است. البته علاوه بر شستشوی غیر اصولی، رنگ دادن فرش با وقوع حوادثی چون ترکیدگی لوله ها یا آب گرفتگی مجراهای فاضلاب خانه نیز اتفاق می افتد. در هر حالت اگر فرش و قالی های شما دچار مشکل رنگ دهی شده باشند ما در مرکز قالیشویی ماژیک با نیروهای متخصص و کارآزموده خود فرش ها را مانند روز اول ترمیم و به شما تحویل می دهیم.

-          ترمیم شیرازه فرش

خدمات ما در زمینه ترمیم فرش و قالی شامل ترمیم شیرازه انواع فرش و قالی نیز می شود. شیرازه فرش همان بافته های حاشیه فرش است که در عین زیباتر نمودن ظاهر فرش به پیشگیری از ریزش بافت آن نیز کمک می کند. پرسنل متخصص کارخانه قالیشویی ماژیک ترمیم شیرازه فرش ها و قالی های شما را نیز به نحو احسنت تضمین می کند.

-          ترمیم فرش سوخته

سوختگی بخشی از فرش به علل مختلفی اتفاق می افتد، ممکن است این مشکل با افتادن سیگار روی فرش، قرار دادن ظروف فلزی داغ بر روی آن، تماس اتوی داغ با فرش و ... اتفاق بیفتد. در مرکز قالیشویی ماژیک ترمیم بخش های سوخته فرش شما با جدیدترین متدهای روز و راهکارهای مناسب انجام می شود.

-          ترمیم ریشه فرش

ریشه فرش، تارهای بافته شده حاشیه فرش از جنس الیاف و پنبه است که نقش موثری در زیبایی آن دارد. در صورتی که ریشه فرش و قالی های شما دچار آسیب شده باشند ما در گروه قالیشویی ماژیک آنها را به تفکیک فرش های دستباف و ماشینی به ترتیب به صورت دستی و توسط چرخ ریشه زن ترمیم می کنیم.

تحویل فوری، دیگر مزیت استفاده از خدمات قالیشویی ماژیک

پیشروی با تکنولوژی روز در هر کاری تسریع در روند انجام کار را در پی دارد. ماشین آلات صنعتی به روز و پیشرفته کارخانه قالیشویی ماژیک باعث تسریع در روند شستشو و سایر مراحل آن همچون آبگیری و خشک کردن فرش می شوند و از این رو تحویل سفارشات در این مرکز بین 48 تا 72 ساعت به صورت کاملا تضمینی انجام می شود.

اگر نظافت فرش و قالی های منزل که یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در زیبایی دکوراسیون داخلی آن است برای شما اهمیت دارد و یا فرش های گران قیمت و ارزشمندی از نظر مادی و معنوی داشته اید و دچار آسیب شده اند، می توانید از خدمات گروه تخصصی ماژیک برای شستشو و ترمیم آنها استفاده کنید تا قالی و فرش های به زیبایی روز اول، درخشنده و پاکیزه تحویل بگیرید.

خدمات قالیشویی ماژیک

فرش و قالی از دیرباز جزو گران مایه ترین هنرهای دست به خصوص در میان ایرانیان بوده اند و هرچند امروزه بافت آنها بیشتر به صورت ماشینی انجام می شود اما باز در میان گلهای یک قالی می توان سفری ذهنی به آغوش طبیعت داشت و از آن لذت برد. پس بیایید به این اشیای قیمتی آنگونه که بایسته و شایسته است ارج نهیم.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس