لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: ۲۶ استان در وضعیت هشدار و قرمز قرار دارند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۵۶۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تا کنون دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 لاری متذکر شد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی بیان داشت: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    10 1
    علی برکت اله.
  • محسن .ف IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    17 3
    بالاخره آمریکا رو شسکت دادیم . مقام سومی در تلفات کرونا .
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      4 1
      خخخخخخخخ. دقیقا خودمون داریم تیشه به ریشه خودمون میزنیم.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      2 0
      چی میگه باخودت .... وضعیت خیلی خرابه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    17 1
    کنکور که برگزار بشه تمام استانها قرمزشون پر میشه به همسایه ها می رسه. امروز تو خبر سی ان ان پسر 16 ساله رو نشون دادن که کرونا بی علامت داشت و مادر و پدرش رو مبتلا کرد و هر دو به فاصله یک هفته از بین رفتن. ممکنه پدرها و مادرهایی که الان اصرار دارن بعد دیگه نباشن تا سرپرستی کنند. کاش در ایران عاقلها بیشتر از جاهلها بودن. کاش میفهمیدن اگر هشداری کادر درمان میدن برای سلامت خودشونه. آرزوی همه آدمهای نرمال باید موفقیت و سلامت هموطنان باشه ولی گویا همه اینو نمیخوان. میگن اگه هشتاد درصد جامعه ماسک بزنن معادل قرنطینه سازی هست، اما همینکار رو مردم نمیکنن. اگر هم قانونی تصویب بشه، فکر نمیکنین تو ایران خودمون یه سری احمق پویش نه به ماسک اجباری راه میندازن؟ چرا اینجا هم همین اتفاق میفته. مسئولان هم همه چیزو رها کردن.
    • شیعه IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 5
      چه ربطی داره باید با کرونا زندگی کرد یک روز دوروز نیست اگه اینجوری باشه باید کا کشور رو تعطیل کرد باید بیاموزیم با پروتکل بهداشتی به زندگی قبلی باز گردیم شما و امثال شما تنبل تشریف دارن اگه 5 سال هم بهتون وقت بدن باز هم اعتراض میکنید چون انسان وظیفه شناسی نیستین
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      3 0
      21.48. بچه نادان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر نکن از لغات خودم استفاده کنی از عمق جهالتت کم میشه. آخه نادان بنده ربطی به کنکور ندارم. دارم از مرگ و میر صحبت میکنم. چرا از درک عاجزی؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    10 9
    با مسئولین غربزده،پروتکل غربزده و داروهای شیمیایی به درد نخور سازمان بهداشت جهانی صهیونیستی وضعیت بهتر از این نمیشه.
  • الاندلس IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    3 0
    بابا با این وضع تا صد سال دیگه همین وضع هست.حالا چه یه فوتی چه دویست فوتی.اعداد و ارقام شاید مهم نباشه مهم اینه که تا کرونا هست همین بساط هم هست مگر اینکه برای همیشه کلا به صفر برسه.مردم مشکلات کار و زندگی و معیشت دارند و اگه قرار باشه همیشه همین اوضاع باشه دیگه نمی شه زندگی کرد و زندگی از مرگ هم بدتر می شه.
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    8 1
    من کارمند یکی از شعب بانکهای خصولتی جنوب تهران هستم هر روز تعداد مشتریان بیشتر میشود بانک برای کم کردن هزینه ها نیرو اضافه نمیکند زیرساخت های شعبه مدام دچار ایراد و اشکاال حالا در این وضعیت مدام مورد لعن و نفرین مشتریان که چرا کند کار میکنید بخدا سوگند اگر جای ما بشینید یک ساعت هم تحمل نمیکنید گاهی وقت ها چند بار , یک فرم پر میکنیم ولی درزمان تایید با یک خطا فرم از بین رفته و دوباره پر میکنیم امروز هم که گفتند چون برای بانک تعطیلی یک سوم نیرو بسیار سنگین هست و بانک نمیتونه به سود مورد انتظار رءسای بالا رده برسه اون عده ای که به نوبت نمیان شعبه باید در شعب دیگر کار کنند یعنی جان کارمند هیچ ارزشی ندارد و فقط سود آوری به هر قیمت حرف اول و آخر میزند ببخشید طولانی شد این درد دل کردم برای اونهایی که میان بانک و هی میگویند سریع تر کارکنید تا اجتماع ایجاد نشه ولی نمیدونند ایراد کار از ما بیچاره ها نیست از کسانی هست که جان بقیه ارزشی براشون نداره و بغیر از پاداش های کلانی که میگیرند به چیز دیگری فکر نمیکنند
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    2 0
    این چه وضع گزارش دهی هست هر روز همین تعداد مشخص بیمار وفوتس اعلام میشه اصلا مردم بی اعتماد شدن مگر کرونا با ایران قرار داد وکنترات داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس