کد خبر 1102483
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
مرضیه وحید دستجردی مشاور حوزه بهداشت سازمان تبلیغات اسلامی شد

حجت‌الاسلام محمد قمی طی حکمی، مرضیه وحید دستجردی را به عنوان « مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» منصوب کرد.

به گزارش مشرق، طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمد قمی، مرضیه وحید دستجردی، «مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» شد. متن حکم به این شرح است؛

سرکار خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی (دامت توفیقاتها)

نظر به اهمیت توجه به همه مباحث مرتبط با حوزه سلامت در امور متنوع تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی، به ویژه در عملیات‌های مختلفی چون محرم، اربعین حسینی، ماه مبارک رمضان، خدمات وسیع جهادی طلاب و مبلغین به مردم آسیب دیده و دردمند در شرایط غیر مترقبه کشور همچون سیل، زلزله و همه گیری ویروس منحوس کرونا و امر مواسات و کمک مؤمنانه مرتبط با آن و …، سرکار عالی را به سبب تجربه گرانقدر تخصصی و مدیریتی در این حوزه، نیز تعهد و روحیه انقلابی تان، به عنوان «مشاور رئیس سازمان در حوزه بهداشت، سلامت و درمان» منصوب می‌نمایم.

امید آنکه با توکل به پروردگار علیم حکیم، و توسل به آستان مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، در سربازی مؤثر برای امتثال منویات نائب عزیز آن امام همام و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی موفق باشید؛ ان شاءاللّه.

محمد قمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محسن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    2 2
    خیلی واقعا عملکرد خوبی در وزارت بهداشت داشته بعد یک روز مشاور قوه قضاییه یک روز مشاور ایشان!! واقعا جرا؟؟ یعنی هر کی وزیر شد، بدون توجه به عملکردش باید مجدد سمت بگیرد؟ همین است که مملکت رشد خوبی ندارد منتشر کن دیگه
    • امین US ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      آقا محسن، جنابعالی ، در زمینه پزشکی متخصص هستی که درباره خانم دکتر دستجردی اظهارنظر می کنی؟!!! دلایلت برای عملکرد نامناسب ایشان به عنوان وزیر بهداشت، شامل چه مواردیست؟!!! همین طور روی هوا که نمیشه عملکرد کسی را زیر سوال برد.حالا کسی که قبلً وزیر بود، طبق منطق شما ، تا ابد نباد پست دیگری بگیره؟!!!! از کجا می دانی که بدذون توجه به عملکرد ایشان، این انتصاب صورت گرفته؟!!!! باید با جنابعالی هماهنگ می کردند؟!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عبا دالله AE ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    5 4
    مبارک مبارک چه پستهایی داریم هرگی به هر گی چیزی قرض داد فردا طلب کاره مرگ بر امریکا
  • بیژن IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 6
    جناب رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مشاور بهداشت وسلامت برای چه اموری میخوان؟ پس اگر اینجوریه وزیر بهداشت هم باید یه مشاور درا مور تبلیغات اسلامی داشته باشه. یعنی چه واقعاً؟
    • رامین US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
      0 0
      آقا بیژن ، جواب سوالت در خود متن هست، متن را دقیق بخون تا دلیلشو بفهمی.
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 2
    خیر است انشاءالله!!! علی برکت الله!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس