کد خبر 1101813
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
به روز رسانی| تکسیرا: عدم تمرکز در نیمه دوم باعث شد گل دوم را دریافت کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از هفته سختی که پشت سر گذاشتیم هدفمان کسب 3 امتیاز این بازی بود.

به گزارش مشرق، میگوئل تکسیرا در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: بعد از هفته سختی که پشت سر گذاشتیم هدفمان کسب 3 امتیاز این بازی بود.

وی افزود: در نیمه اول تقریبا بازی خوبی کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم.در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و سعی کردیم کارهای سخت را انجام بدهیم! قبلا هم گفتم می‌خواستیم 3 امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم اما عدم تمرکز در نیمه دوم باعث شد گلی مثل گل دوم را دریافت کنیم. در نیمه دوم نتواسنیتم موقعیت‌سازی کنیم و بازی را باختیم.

بیشتر بخوانید:

پیروزی استقلال در بازی بزرگ هفته با کمک یک پرسپولیسی/ تیمِ مجیدی دیر راه افتاد +فیلم، جدول و نتایج

مربی سپاهان در خصوص اینکه آیا مشکلی از نظر داوری دید و آیا اخراج آرش رضاوند درست بود یا خیر گفت: دقیقا ندیدم که بازیکن استقلال چگونه اخراج شد، فکر می‌کنم همانطور که ما سعی کردیم تمام تلاشمان را انجام دهیم داور هم همین کار را کرد.

وی در خصوص غیبت قلعه‌نویی در این بازی گفت:غیبت او تاثیرگذار بود و مهم است که کنار ما باشد.

تکسیرا در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی در بازی آینده روی نیمکت سپاهان می‌نشیند یا خیر گفت: ما تمام تمرکزمان روی بازی با نساجی است و نمی‌دانیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید نظر پزشکان را در این زمینه بپرسیم و همه چیز به نظر آنها بستگی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 2
    سپاهان به فنا رفت همین
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    2 10
    ۱-همه بخوبی دیدند که داور خطا روی مهاجم سپاهانو نگرفت و همون توپ اومد پنالتی شد ۲-سپاهان کلی بازیکن محروم و مسدوم داشت و بدون سرمربی بود ولی استقلال با تیم کاملش اومده بود و بازم نتونست موقعیت ایجاد کنه و واقعا با شانس برد و بس. ۳-سپاهانم انقدر بی برنامه بود که اگه ۹۰دقیقه دیگه م بازی میکرد هیچ برنامه ای برا نزدیک شدن به دروازه استقلال نداشت بجز سانتر و یه شوت که گل شد! ۴-واقعا باید از مبلغ قرارداد قلعه نویی و کل بازیکنان بی خاصیتش کم کرد که بااین بودجه امسال انقدر افتضاح بودند! ۵-ناگفته نماند این بازیکنان موجود در پرسپولیسو اگه به یه تیم دسته سومی هم انتقال بدن و چندسالم از پنجره نقل و انتقالات محروم باشن بازم قهرمان میشن پس قهرمانی این چندساله شون افتخاری بحساب نمیاد، مبارک آقای وزیر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس