کد خبر 1101246
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
مردم را از فتنه تحریف و تحریم آگاه‌ کنیم/ وارونه‌انگاری «جریان تحریف» را عمرو عاص هم بلد نبود

عضو ارشد جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امروز جریان تحریف به‌دنبال بازسازی چهره برجام و شخصی است که برجام را پاره کرده و آنها را حلال مشکلات می‌داند.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب امروز طی سخنانی به مناسبت عیدقربان فرمودند: به موازت تحریم یک جریان تحریف هم وجود دارد و این جریان تحریف به دنبال واژگون نشان دادن واقعیات و حقایق است چه واقعیات کشور چه واقعیات مرتبط با کشور.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو هدف جریان تحریف را ضربه زدن به روحیه مردم و آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم عنوان فرمودند و خاطرنشان کردند: پول زیادی هم دارند خرج می‌کنند و رؤسای‌شان دارند خودشان را خفه می‌کنند از بس علیه ایران حرف می‌زنند.

پرویز سروری دبیر اجرایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبیعتا بحث برجام آنقدر روشن و آشکار است که هر انسان عادی متوجه می‌شود که کلاه بزرگی بر سر جمهوری اسلامی در این برجام رفت یعنی نه تنها تحریم‌ها نرفت بلکه تهدیدها هم به صورت برجسته‌تری مطرح شد.

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نبود امروز کشور دچار مشکلات بسیار جدی‌تری می‌شد؛ طبیعتا دستگاه رسانه‌ای غرب این موضوع را با هماهنگی عوامل داخلی و افراد فریب‌خورده و نادان بگونه‌ای بازسازی می‌کند که در نگاه مردم دوباره همان چیزی که بزرگ‌ترین ضربه را به منافع کشور وارد کرده به عنوان کلید حل مشکلات کشور محسوب شود و این نکته بسیار ظریفی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جریان تحریف بدنبال بازسازی چهره برجام و شخصی است که برجام را پاره کرده  و از تعهد بین‌المللی که امضای سازمان ملل نیز بر آن زده شده، با بی‌ادبی هر چه بیشتر بیرون آمده است و این جریان بنا دارد هنوز همان‌ها را به عنوان حلال مشکلات کشور مطرح می‌کند. به عبارتی مذاکره و نشستن با او و امتیاز دادن به او را مطرح می‌کند. این یک شاهکار فریبکاری و وارونه‌انگاری است که در زمان معاویه هم عمر و عاص بلد نبود چنین اقدامات را صورت دهد.

وی تأکید کرد: ما با یک دستگاه عظیم رسانه‌ای پیچیده مواجه هستیم که متأسفانه عوامل داخلی آن را تقویت می‌کنند و به دنبال دادن آدرس‌های غلط و تبیین محاسبات اشتباهی هستند تا مردم را به اشتباه بیندازند. دقیقا همچون آدرس غلطی است که در جنگ با رستم به سهراب دادند و گفتند این کسی که با  او می‌جنگی دشمن پدرت است در حالی که او خود رستم بود.

عضو ارشد جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: امروز دستگاه تحریف تلاش می‌کند تا قاتل را ناجی نشان دهد و این نکته‌ای است که ما باید همه به آن توجه داشته باشیم و این نکته ظریفی که مقام معظم رهبری فرمودند تحریم با ماشین تحریف بازسازی می‌شود برای ضربه زدن به منافع ملت است و به عنوان کلید حل مشکلات مطرح می‌شود بنابر این نیروهای انقلابی و دلسوزان کشور باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند و این را تحلیل کرده و مردم را نسبت به فتنه تحریف و تحریم قرار بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس