کد خبر 1101062
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
ماهی: مقصر دوپینگ و محرومیتم پاشازاده است/ از مسئولان می خواهم مرا ببخشند

بازیکن سابق تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت گفت: پاشازاده به تمام بازیکنان آمپول داد و باعث شد ۴ سال محروم شوم، اما هر چقدر به او زنگ زدم اصلا جوابم را نداد.

به گزارش مشرق، سال گذشته ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اسامی ورزشکاران دوپینگی کشورمان را اعلام کرد و در میان این ورزشکاران نام مصطفی ماهی، بازیکن سابق تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت به چشم می‌خورد که به دلیل استفاده از مواد ممنوعه، به مدت ۴ سال از حضور در مسابقات محروم شد.  

بیشتر بخوانید:

نام باشگاه سرخپوشان پاکدشت تغییر کرد

ماهی که حدود یک سال از محرومیتش سپری شده اظهار داشت: مقصر دوپینگ و محرومیت من پاشازاده است. او به من و تمام بازیکنان تیم آمپول داد و روز بعد یک نوع ماده دیگری به ما داد تا آن را پیش از بازی مصرف کنیم. تمام بازیکنان حاضر هستند تا شهادت بدهند که این اتفاق افتاده است. پاشازاده به ما گفت این داروها باعث می‌شود ضربان قلب شما بالاتر برود و دوندگی بیشتری داشته باشید.   تمام بازیکنان این داروها را مصرف کردند، اما تنها از من و یکی از بازیکنان ذخیره تیم تست دوپینگ گرفتند.  

بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت در پاسخ به این سوال که پس از محرومیت با پاشازاده صحبتی کرده یا خیر گفت: هر چقدر به او زنگ زدم و پیامک دادم، اصلا جوابم را نداد.  

او درباره پیگیری‌های خود در کمیته اخلاق برای برگرداندن رای محرومیت ۴ ساله بیان کرد: اعضای کمیته اخلاق حرف من را باور کردند، اما گفتند شما نباید این داروها را مصرف می‌کردید. می‌توانم بگویم که کمیته اخلاق در این قضیه من را بازی داد. خود آن‌ها می‌گفتند شکایت علیه پاشازاده زیاد است، اما بازیکن نباید مواد ممنوعه مصرف کند.

ماهی در ادامه گفت: در این ماجرا هیچ عدالتی نمی‌بینم. در کمیته ضد دوپینگ به قرآن قسم خوردم و همه گفتند حرفت راست است، اما ظاهرا پشت آن آقا پُر بود و من که کسی را نداشتم ۴ سال محروم شدم. محرومیت همه ۶ ماه و یک ساله است، چرا من باید ۴ سال محروم شوم؟

او گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم من را ببخشند و اجازه بدهند دوباره بازی کنم. خدا می‌داند که در این مدت دچار افسردگی شده ام و در این وضعیت اقتصادی، زن و بچه ام شرایط خوبی ندارند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    5 1
    اینا همشون عادت دارن یکیشون هم جک تری دی وارد می کرده
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    نمیزدی ، اگر کسی گفت بیوفت توی چاه تو باید بیوفتی؟
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    0 0
    مکتب استقلال
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    چرا کامنت من که خیلی منطقی حقیقت رو گفتم چاپ نکردید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس