کد خبر 1101055
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
نیوکاسل

به نظر می رسد عربستانی ها دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در لیگ برتر انگلیس ندارند.

به گزارش مشرق، در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد یک گروه سرمایه گذار به سرپرستی صندوق عمومی عربستان سعودی تحت مالکیت شیخ سلمان و با پیشنهاد 300 میلیون پوندی برای خرید نیوکاسل منتشر شده بود، اما به نظر می رسد این پروسه دیگر منتفی شده است. شبکه اسکای اسپورتس اعلام کرد صندوق سرمایه گذاری عربستانی تحت مالکیت شیخ سلمان به دلیل طولانی شدن روند و چالش های  ناشی از بحران کرونا رسما از پروسه خرید باشگاه نیوکاسل انصراف داد.

بیشتر بخوانید:

رقیب آمریکایی بن سلمان برای خرید نیوکاسل

این گروه در بیانیه ای اعلام گرد: "به علت رقم خوردن روند طولانی مدت و غیرقابل پیش بینی، قرارداد تجاری بین گروه سرمایه گذاری و مالکان باشگاه منقضی شده است. در شرایطی که مشحص نیست فصل بعد چه زمانی آغاز می شود، امکان سرمایه گذاری باثبات فراهم نیست.

نیوکاسل بیش از 50 سال است موفق به کسب یک جام بزرگ نشده و هواداران این باشگاه امیدوار بودند با سرمایه گذاری گروه جدید و جذب بازیکنان تازه و کادر فنی قدرتمند، شرایط این باشگاه تغییر کند، اما حداقل فعلا این اتفاق رخ نخواهد داد. البته بخشی از هواداران نیوکاسل نیز که نسبت به سیاست های شیخ سلمان احساس خوبی نداشتند، از بهم خوردن این معامله ابراز رضایت کرده اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس