کد خبر 1100509
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: دو دختر رو از پدرشون به جرم تالیف کتاب اسلامی و مسلمان بودن در سوئد میگیرن و پدر دادگاهی میشه ؛ کاش سلبریتی ایرانی اونجا بود هشتگ میزد.

جرم: تالیف کتاب اسلامی حقوق بشر و جامعه ایرانی واسلامی: سکوت

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عاشق ایران IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    60 4
    ببخشید این حضرات پول نمی گیرند از آنها دفاع کنند آنها ماموریت دیگری از کشور استعمارگر دارند گرفتی عزیز
    • NL ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      10 10
      بیخود کرد رفت سوئد
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    46 9
    سوئد یک دیکتاتوری مخوف است که حتی اجازه تربیت فرزند را هم برای مردمش قایل نیست. هدفش هم از اینار یجاد یک جامعه تک فرهنگی است که مردم با ارزشهای یکسان بار بیایند و در زندگی خواسته ای خلاف خواسته حکومت نداشته باشند و لهذا خود را آزاد بپندارند. این اولین بار نیست که چنین می شود. قبلا یک دانشجوی ایرانی دانشگاه کارولینسکا را به جرم اینکه به دخترش گفته بود نماز بخواند سه روز حبس کردند و از او تعهد گرفتند که دیگر چنین حرفی به دخترش نزد. البته دانشجوی مزبور شانس آورد که خارجی بود. چون در مورد ایرانیها و عراقیها و افغانستانیها و سایر مسلمانهایی که جرات کنند چنین کاری انجام دهند، مجازاتش این است که فرزندانشان را از آنها می گیرند و به پروشگاههای موسوم به سوسیال می فرستند. من خودم مستقیما شاهد التماسها و گریه و زاریهای این پدر و مادرها بودم اما فرزندانشان را ابدا پس ندادند. در مدارس دبستان معلمان سوئدی موظف هستند که در جلسات بحث آزاد با کودکان بگذارند و آنها را تخلیه اطلاعاتی کنند. کافیست یک کودک به معلم بگوید مثلا پدرم با مادرم دعوا کرد که چرا حجاب ندارد و یا بگوید پدرم گفت اسراییلی ها بد هستند و یا گفت همجنسگرایان دشمن خدا هستند. همین کافیست معلم مزبور فورا به سرویس های اجتماعی مخوف سوئد اطلاع دهد تا بیایند و همان روز خانواده فاقد صلاحیت نگهداری فرزند را ندارند و یا مثلا آنتی سمیتیست و راسیست هستند و همان بچه را بگیرند و ببرند. برای همین پدر و مادرهای عاقل بشدت به بچه هایچان سفارش می کنند که ابدا در مقابل معلم حرفی نزنند. و یا خیلی از پدر و مادرها جرات ندارند دیگر حرفبی در مورد دین و سیاست در خانه بزنند. یک مرد محترم عراقی بسیار مومن و مداح اهل بیت به من در مسجد شیعیان اوپسالا گفت من در اتاق دارم نماز شب می خوانم وپسرم در اتاق پشت مشغول زنا است و من جرات ندارم به او بگوید اینکار را نکن. این است جامعه ایده آل سوسیال دموکراتها.
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      26 2
      درود بر شما/تنها سوئد نیست، هرکدام از این کشورهای اروپایی به نوعی در این ولنگاری فرهنگی سرآمد هستند، باطن کثیف و خبیث این مدعیان، بوی تعفنی در کل اروپا منتشر کرده و می کند،
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    22 1
    عجیب حکمی ! موضوع تحقیق و کتاب بعدی ، فشار مستمر و تبعیض و نابرابری در قوانین کشور سوئد در حق مسلمین لازمه در نظر بگیرید .
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    21 2
    گرین کارتشون به خطر میفته خب! بیچاره سلبریتی ها! :/
  • نصر IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    12 2
    این کار ها را میکنند بعدش هم یه عده ایرانی ها این کشور را مدینه فاضله میدانند و میگویند پلیس هاش هیچ اسلحه ای با خود ندارند .در حالی که مردم بشدت کنترل و حتی صحبت ها ی خانواده ها هم تحت نظر پلیس های صهیونیست است.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    16 1
    اینا اگر از این مواضع حق طلبانه بگیرن گرین کارتشون باطل میشه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    6 25
    اين هم يك تحريف و چرنديات ودروغ ديگر. مادر و بچه ها رفته اند سوئد و اين آقا مي خواهد به زور بچه را برگرداند اما نمي دان در سوئد سيستم حامي مادر و بچه هاست و اجازه نمي دهد مرد هر غلطي خوست بكند
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
      8 0
      بله. قطعا این شرایط برای فمینیستها و دشمنان خانواده ایده آل است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس