کد خبر 1100353
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
دانیال  ماهینی

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: حدود دو هفته دیگر زانویم را جراحی می‌کنم و نهایتاً تا شش ماه دیگر آماده بازی خواهم شد.

به گزارش مشرق، دانیال ماهینی در خصوص نحوه مصدومیتش  اظهار داشت: اواخر نیمه اول بازی با پارس جنوبی بود که در یک صحنه پای تکیه‌ گاهم در چمن گیر کرد، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، با مهاجم تیم پارس جنوبی در کورس بودم و یک لحظه تنه به تنه هم شدیم. در آن بخش زمین هم نا همواری وجود داشت و هم چمن بلند بود که ناگهان درد شدیدی را در زانویم  احساس کردم و همان موقع فهمیدم که دچار مصدومیت شدیدی شده‌ام.

بیشتر بخوانید:

ماهینی رباط صلیبی پاره کرد

وی در خصوص حضورش در پست مدافع وسط گفت: قبلاً که با آقای ویسی در استقلال خوزستان بودم در یک بازی مقابل سپیدرود در رشت از من در پست دفاع میانی استفاده کرد که یادم هست بازی مساوی تمام شد تا اینکه  او سرمربی پیکان شد و صلاح دید من در پست مدافع میانی بازی کنم و تلاشم را هم کردم که برای تیم موثر باشم.

بازیکن پیکان درباره شرایط تیمش گفت: من در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدم اما بدون تعارف پیکان از ابتدای مسابقات این فصل از نظر فوتبالی  یکی از بهترین تیم‌ها بود ولی در بحث نتیجه‌گیری به موفقیت نرسید. به نظر من پیکان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرد تا توانست نتایج خوبی کسب کند. این باشگاه از ساختار خوبی برخوردار است و حالا که مصدوم شده و نمی‌توانم برای تیمم بازی کنم آرزو می‌کنم با همت بچه‌های تیم شاهد موفقیت پیکان در بازی‌های باقیمانده و بقایش در لیگ برتر باشیم.

ماهینی تصریح کرد: جا دارد صمیمانه از گرشاسبی مدیریت مجموعه باشگاه پیکان، طهماسبی، ویسی و همکارانشان و تک تک همبازیانم که در این روزها  پیگیر من و در کنارم بودند تشکر کنم. حدود دو هفته دیگر زانویم را جراحی می‌کنم و نهایتاً تا شش ماه دیگر آماده بازی خواهم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    مشرق! ازت ممنونم که چنین خبر مهم و تاثیرگذاری رو منتشر کردی. ممنون از اطلاع رسانی! خیلی به کارمون میاد. به جان عشقت استراماچوپولی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس