کد خبر 1098415
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
پیکان همچنان در بیم و امید

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پارس جنوبی‌جم در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بدون گل پایان یافت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس به قضاوت کمیل غلامی برگزار شد.

عبدالله ویسی در این مسابقه آرام هایراپتیان، محمد ستاری، علی حمودی، مهران موسوی، دانیال ماهینی(حجت حق وردی دقیقه ۴۳)، امیرحسین کریمی، آرش قادری، فراز امامعلی، سعید واسعی، شهریار مغانلو و جابر انصاری (محمد خدابنده‌لو دقیقه ۲۴) را برای پیکان به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان، مسعود پورمحمد، علی عبدالله‌زاده، فریبرز گرامی، میلاد خدایی، بابک حاتمی، نیما انتظاری، محمود شفیعی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، شهرام گودرزی و رضا خالقی فر برای پارس جنوبی‌جم بازی کردند.

در همان دقایق ابتدایی پیکانی‌ها صاحب یک موقعیت کرنر شدند که توپ ارسالی به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر خوب او با واکنش دروازه‌بان پارس جنوبی جم برگشت داده شد.  

در دقیقه بار دیگر و این بار روی اشتباه دروازه‌بان پارس جنوبی جم، بازیکنان پیکان صاحب موقعیت شدند اما فراز امامعلی نتوانست از این فرصت استفاده کند و گلر پارس جنوبی با جبران اشتباه خود، اجازه نداد پیکانی‌ها به گل دست یابند.

در دقیقه ۱۴ نیز پیکانی‌ها با ضربه شوت از راه دور آرش قادری شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند که با مهار توپ توسط گلر پارس‌جنوبی‌جم، پیکانی‌ها باز هم در حسرت گلزنی ماندند.

در ادامه دقایق باقی مانده از نیمه نخست نیز پیکانی‌ها تیم برتر بودند و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موفق به گلزنی نشدند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یابد.

در دقیقه ۶۲ رضا خالقی‌فر با پاس آریا کیا صاحب موقعیت شد که ضربه زمینی او با اختلاف کمی و مماس با تیرک عمودی به بیرون رفت تا پارس جنوبی‌جم نخستین موقعیت گل خطرناک خود در این مسابقه را خلق کند.

در دقیقه ۶۶ در یک برخورد بین مدافع پارس جنوبی جم و شهریار مغانلو، بازیکنان و کادر فنی پیکان اعتقاد به پنالتی داشتند اما کمیل غلامی داور مسابقه  بدون توجه به این موضوع دستور به ادامه بازی داد.

در پایان ۹۰ دقیقه، تلاش دو تیم برای گلزنی به ثمر ننشست تا این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یابد.

با این نتیجه پیکان ۲۳ امتیازی شد و همچنان در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند.

پارس جنوبی جم نیز هر چند با این تساوی ۲۵ امتیازی و هم امتیاز گل گهر و ذوب آهن تیم های یازدهم  و دوازدهم جدول شد اما در همان رتبه سیزدهم جدول ماند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس