کد خبر 1100349
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
سپاهان

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نتیجه خوبی مقابل صنعت نفت گرفتیم اما حمله عصبی که به امیر قلعه‌نویی وارد شد شوک به سپاهان بود.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در خصوص شرایط تمرینات سپاهان در غیاب امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذارند. در نبود امیر قلعه‌نویی، میگوئل تکسیرا  تیم را تمرین می‌دهد. البته سرمربی تیم تمام موارد را زیر نظر دارد و کادر فنی همه کارها را در هماهنگی با او انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سپاهان به مذاکره با برانکو و بشار

فتاحی در مورد بازی جام حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم است. این بازی برای ۶-۷ ماه پیش بود که انجام نشد ولی الان برنامه داده‌اند و باید آن را برگزار کنیم. سعی و تلاش ما این است که انتظار هواداران را برآورده کنیم و یک جام برای‌شان بیاوریم. همه امیدمان این است که بازیکنان با همت و غیرت خودشان جام حذفی را به مردم خوب اصفهان تقدیم کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت سلامتی سرمربی سپاهان /قلعه‌نویی مقابل استقلال روی نیمکت می‌نشیند؟

مدیر تیم سپاهان در خصوص بازی روز شنبه مقابل استقلال که به نوعی جنگ کسب سهمیه در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی برنده باشیم اما به هر حال فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. نتیجه خوبی مقابل صنعت نفت گرفتیم اما حمله عصبی که به امیر قلعه‌نویی وارد شد شوک به ما بود. همه بازیکنان مصمم هستند که با تمام توان در این بازی حاضر شوند و نتیجه خوبی بگیرند.

وی در مورد مدت دوری سرمربی از نیمکت سپاهان گفت: این مساله بستگی به نظر پزشک او دارد. امیر قلعه‌نویی هر کاری می‌خواهد انجام بدهد باید زیر نظر پزشک متخصص باشد. همه بازیکنان بعد از این اتفاق، هم‌قسم‌ شده‌اند که مقابل استقلال برنده شوند و این برد را به هواداران و شخص امیر قلعه‌نویی برد  هدیه کنند.

مدیر تیم سپاهان در مورد نبود علی‌قربانی، سعیدآقایی و سجادشهباززاده در لیست سپاهان برای بازی مقابل صنعت‌نفت که شایعاتی مبنی بر منع حضور این سه نفر در تمرینات تیم را به وجود آورده، گفت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد. همه اینها شایعاتی است که قبل از بازی با استقلال مطرح شده تا تمرکز ما به هم بریزد اما ما یک تیم هستیم که هیچ مشکل و حاشیه‌ای نداریم. هم باشگاه و هم امیر قلعه‌نویی آنقدر باهوش هستند که درگیر این شایعات نشوند. این سه بازیکن در تمرینات شرکت می‌کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس