کد خبر 1100281
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
تخم مرغ دوباره دو نرخی شد

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین و تنظیم بازار وزارت صنعت گفت: با توجه به محدودیت‌های صادراتی قیمت تخم‌مرغ در حال کاهش است و اقداماتی از قبیل عرضه مرغ منجمد برای تنظیم بازار گوشت مرغ انجام شده است.

به گزارش مشرق، کامران کارگر، با اشاره به قیمت برخی اقلام و کالاهای اساسی برای مصرف کننده،  گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب کارخانه 9 هزار و 500 تومان تعیین شده و براین اساس قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ برای مصرف کننده 11 هزار و 500 تومان است. 

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تخم‌مرغ بصورت شانه‌ای عرضه می‌شود و هر شانه تخم‌مرغ وزنی حدود یک کیلو و 700 گرم تا یک کیلو و 800 گرم  دارد. 

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره اعمال محدودیت‌هایی برای صادرات تخم‌مرغ،  افزود: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ  در حال کاهش است و حتی به قیمتی کمتر از قیمت مصوب درب کارخانه عرضه می‌شود. 

کارگر در مورد قیمت گوشت مرغ،  نیز اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کننده 15 هزار تومان با 5 درصد نوسان تعیین شده بنابراین ممکن است این کالا با 5 درصد بیش از قیمت مصوب نیز عرضه شود.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در مورد گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار وجود ندارد، اظهار داشت: از چند هفته پیش عرضه  گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 13 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و عرضه این کالا با قیمت مصوب در راستای تنظیم بازار ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    0 0
    برای اینکه به تولید کننده میگن شما کار خودتان(گران کردن) را بکنید ماهم کار خود مان(حرف زدن)را می کنیم شما راضی ماهم راضی گور پدر هرچه ناراضی.علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس