کد خبر 1115746
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
هر شانه تخم مرغ به ۲۰ هزار تومان رسید/ بازهم پای صادرات در میان است؟

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت تولید کنندگان گفت: حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کننده ۲۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت معدن و تجارت، داوود موسوی گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها باید ۹۵۰۰ تومان در هرشانه و ۱۱ هزار تومان در هر کیلوگرم است و در فروشگاه ها نیز حداکثر می‌تواند ۲۰ هزار تومان در هر شانه عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

تخم‌ مرغ هم چند نرخی شد!

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: این قیمت ها به سازمان های صمت استان‌ها ابلاغ شده و بازرسان بر اساس قیمت‌های مصوب در درب مرغداریها و فروشگاهها، رصد و کنترل قیمت تخم مرغ را در دستور کار دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف از سوی واحد تولیدی یا صنفی مرتبط، موارد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی رسیدگی کننده معرفی می شوند.

ببینید:

فیلم/ تفاوت قیمت ۳۰ هزار تومانی تخم‎ مرغ از در کارخانه تا فروشگاه!

وی اظهار داشت: همزمان برای تعدیل قیمت این کالاها در سطح عرضه هماهنگی لازم با سازمان میادین میوه و تره‌بار برای عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب انجام شده که با شروع طرح می‌تواند به مدیریت بازار این کارها کمک نماید.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: از نظر این سازمان قیمت مصوب برای عرضه در درب کارخانه، همان مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و غیر از این قیمت، تخلف به شمار می‌رود و حتماً با متخلفان برخورد می‌شود.

موسوی با اشاره به این موضوع که قطعاً روند تشدید بازرسی‌ها و نظارت در سطح بازار برقرار خواهد بود؛ تصریح کرد: البته بخش تولید نیز دغدغه هایی دارد و موارد مدنظر تشکل مربوطه در حضور رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز، مطرح و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی مجلس و سایر عوامل مرتبط به این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 0
    رقابت شانه به شانه با دلار!! علی برکت الله
  • Mjp IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    9 0
    همین یکساعت پیش نصف شیرازروگشتم دنبال تخم مرغ ارزان کیلوهجده تومان به بالابود. شانه پانزده تایی نوزده وپانصد فروشگاه کوروش ک ازهمش گرانترمیداد.این قیمت‌هایی ک میدین برای دلالان وکاسبان هست نه مصرف کننده بیچاره نه و پانصدکجانوزده وپانصد کجا؟؟؟ عجب نظارتی عجب عدالتی بازار دخانیات هم ک. هرکی به هرکس مغازه بمغازه دوهزارسه هزار تومن تفاوت قیمت داره.. مسکن واجاره بهاک بجای خود.. نظارت پس کجاست
  • حمید IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 0
    زمان احمدی نژاد تخم مرغ را پشت وانت ستا شانه را می دادن 10000هزار تومان
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    2 0
    ها ها ها ها !!! شانه تخم مرغ ۱۵ تایی دیدین ؟!! این ها رو میگه شانه ای حداکثر ۲۰ هزار تومان !!!!
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    5 0
    خطاب به مسئولینی که ملت رو احمق فرض کردن: باید رو بکارین شلغم در بیاد... دیگه خسته شدیم از این بایدهایی که مفتش هم گرونه.... شونه 30 تایی رو امروز خریدم 28 تومن
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    آی خدا لعنتتون کنه گرفتاریهای کرونا کم بود یچیزی خیلی خطر ناکتر از کرونا داره مردمو میکشه ونابود میکنه
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    قیت غیرعادلانه و مخالف حمایت از مصرف کننده است که حقوق ثابت دارد یا؟با یارانه ماهی ده هزارتومان زندگی میکند اینهم از حمایت از مصرف کننده
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    آقا جان من دیشب یک شانه تخم مرغ گرفتم ۴۰هزار تومان خدا شاهد است از کجا ما فقط تخم مرغ نتوانستیم بگیریم آن هم زهر مار کردند چه کنیم بابا قرصی اختراع کنید تا با خوردن آن سیر شویم خدا شاهد است در روز یک وعده غذا می خوریم آن هم تخم مرغ بود که دیگر نمی توان آن هم خرید شما بگوید چه بخوریم لطفا مسئولین اگر به آنها بر نمی خورد بیایند در بازار خودشان خرید کنند هر چند کسی که حقوق چند ده میلیونی میگیرد فرقی برایش نمی کند
  • علی DE ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    چقدر بدبخت شدیم دنبال قیمت تخم مرغیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس