کد خبر 1100140
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
برناردو سیلوا: وقتی گواردیولا سرمربی ماست از رئال مادرید نمی ترسیم

هافبک پرتغالی منچسترسیتی عنوان کرد آنها ترسی از رئال مادرید برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا ندارند.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی بعد از برتری برابر رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیدار برگشت برابر این تیم قرار گیرد. رئال بعد ار قهرمانی در لالیگا در شرایط بسیا خوبی فرار دارد و این بازی قطعا دیدار دشواری برای تیم انگلیسی است. 

بیشتر بخوانید:

ابهام در برگزاری بازی منچسترسیتی و رئال

تیاگو سیلوا در این ارتباط گفت: "چه کسی مثل او می تواند به ما در این بازی کمک کند؟چه کسی در مسابقه مقابل یک باشگاه اسپانیایی به ما کمک خواهد کرد؟  قطعا جواب پپ گواردیولاست. وقتی گواردیولا سرمربی شماست بدون ترس مقابل رئال بازی می کنید. او همیشه می دانست که چگونه بهترین بازی را با آنها ارائه کند.

او در بخش دیگر سخنان خود گفت : از زمان شروع مجدد فصل، رئال تقریباً در تمام بازی های خود پیروز شده است و در نتیجه قهرمان لالیگا شده اند. این فقط به قدرت آنها دامن می زند و آنها کاملاً آماده بازی هستند. ما باید در شرایط بسیار خوبی قرار بگیریم و خیلی خوب بازی کنیم زیرا اگر اینطور نشود  ما نمی توانیم به مرحله بعد  صعود کنیم. ما می دانیم که باید با یک تیم بزرگ بازی کنیم و برای پیروزی باید تمام کیفیت خود را نشان دهیم. 

بازی منچستر سیتی - رئال مادرید در تاریخ ۷ اوت در منچستر برگزار می شود. دیدار رفت که در پایان ماه فوریه در مادرید برگزار شد، با پیروزی ۲ بر یک تیم گواردیولا به پایان رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    برناردو سیلوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس