کد خبر 1100074
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
آرتور از بازگشت به بارسلونا برای شرکت در لیگ قهرمانان خودداری کرد/ تهدید به محرومیت سنگین از سوی کاتالان‌ها

هافبک برزیلی که فصل آینده قرار است برای تیم فوتبال یوونتوس بازی کند، حاضر نیست تا پایان فصل جاری برای کاتالان‌ها توپ بزند.

به گزارش مشرق، نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی اختصاصی مدعی شده است که آرتور ملو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که در پایان این فصل نوکمپ را به مقصد یوونتوس ترک می‌کند، بعد از پایان یافتن فصل اخیر لالیگا دیگر حاضر نیست به جمع آبی‌واناری‌ها برگردد و آنها را در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی ستاره برزیلی با بارسلونا؟

بارسلونا ماه گذشته آرتور ملو را برخلاف میل باطنی او با میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس معاضه کرد و همین موضوع باعث بروز دلخوری بازیکن برزیلی از کاتالان‌ها شد. ماجرا زمانی بدتر شد که پس از قطعی شدن این معاوضه، کیکه ستین سرمربی کاتالان‌ها هم دیگر از آرتور استفاده نکرد و به نوعی او را از برنامه‌هایش کنار گذاشت. با پایان فصل اخیر لالیگا و شروع تعطیلات کوتاه مدت بازیکنان بارسلونا تا زمان بازگشت‌شان به تمرینات برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، آرتور به کشورش برزیل سفر کرد و ظاهراً از همان جا با تماس تلفنی به مسئولان باشگاه بارسلونا خبر داده که دیگر حاضر نیست برگردد و با وجود تهدید شدن از سوی آنها درباره عواقب این تصمیمش و مواجه شدن با شکایت و محرومیت‌های احتمالی، بر تصمیم خود استوار مانده است.

بارسلونا کمتر از دو هفته دیگر (18 مرداد) در ورزشگاه نوکمپ در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی خواهد بود، تیمی که در بازی رفت در ایتالیا این تیم را با تساوی یک - یک متوقف کرد. آرتور ملو اما ظاهراً در ساعات اخیر به اطلاع باشگاه بارسلونا رسانده که حاضر نیست آنها را برای این بازی همراهی کند و حتی روز دوشنبه تهدیدش را با خودداری از حضور در محل انجام تست‌های دوره‌ای کرونا برای بازیکنان بارسلونا عملی کرده است. این در حالیست که او از بارسلونا هیچ مجوزی نگرفته و هیچ دلیل موجهی هم برای خودداری از عدم بازگشتش اعلام نکرده است.

از این رو باشگاه بارسا نیز اقدام او را سرپیچی از دستور کارفرما و نقض تعهد به قراردادش قلمداد کرده است. باشگاه بارسلونا با یادآوری این موضوع به آرتور که او تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان با این تیم قرارداد دارد، به وی هشدار داده که در صورت عدم بازگشت محرومیت‌های سنگینی در انتظارش خواهد بود و این بازیکن هم بی‌تفاوت از کنار این موضوع گذشته است و این‌طور که به نظر می‌رسد با وجود درخواست مدیران باشگاه برای بازگشت هرچه سریع‌تر، او قرار نیست به اسپانیا برگردد.

در حالی که آرتور پس از معاوضه‌اش با پیانیچ با بارسایی‌ها وارد یک جنگ شده است، هافبک بوسنیایی فصل آینده کاتالان‌ها همچون سابق در خدمت تیمش است و شب گذشته هم به این تیم برای کسب نهمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A به یوونتوس کمک کرد. او همچنین بانوی پیر را در لیگ قهرمانان اروپا و بازی برگشت مقابل لیون همراه خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس