کد خبر 1100132
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
توافق میلیک با یوونتوس

مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی دست یافت.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی، آرکادیوش میلیک با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی دست یافته است و این مهاجم لهستانی می‌تواند فصل آینده زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله راه‌راه پوشان تورین باشد.

با توافق شخصی که بین میلیک 26 ساله و مدیران باشگاه یوونتوس حاصل شده، حالا تنها مذاکره این باشگاه با ناپولی برای توافق نهایی برسر رقم این انتقال باقی می‌ماند. قهرمان ایتالیا به دنبال تقویت خط حمله خود است، این در حالی است که جدایی گونسالو ایگواین آرژانتینی از این تیم در این تابستان محتمل است.

جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای‌اسپورت ایتالیا» هم مدعی شده یوونتوس برای عملی کردن انتقال میلیک به تورین حاضر است فدریکو برناردسکی را وارد این معامله کند.

میلیک 26 ساله که گفته می‌شود می‌خواهد فصل آینده برای یوونتوس بازی کند و باشگاه یوونتوس هم جدایی او در این تابستان را تأیید کرده، این فصل در 33 بازی 14 گل برای آبی‌پوشان ناپل به ثمر رسانده است.

این مهاجم لهستانی که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با ناپولی باقی مانده است، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 32 میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس