النشره | معانی پیام عذرخواهی تل‌آویو از حزب‌الله در برهه کنونی

یک وبگاه لبنانی گزارش داد، پیام تل‌آویو به حزب‌الله نشان‌دهنده حالت ضعف رژیم صهیونیستی و اقرار به عدم توانایی برای عبور از معادلات بازدارندگی بود.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در حمله هفته گذشته خود به سوریه یکی از رزمندگان حزب‌الله به نام «علی محسن» را به شهادت رساند.

حزب‌الله شهادت این عضو خود را رسما اعلام کرد و رسانه‌های مختلف گزارش کردند، صرف اقدام حزب‌الله مبنی بر اعلام شهادت این عضو خود بدین معناست که به آن پاسخ خواهد داد.

هفته جاری رژیم صهیونیستی با واسطه سازمان ملل، پیامی برای حزب‌الله فرستاد مبنی بر اینکه قصد به شهادت رساندن علی محسن را نداشته و وی را نمی‌شناخته است.

بیشتر بخوانید:

چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد؟

وبگاه لبنانی «النشره» در گزارشی به بررسی معانی این پیام رژیم صهیونیستی و اهمیت آن در این برهه زمانی پرداخت و نوشت، این پیام نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به اشتباه محاسباتی خود و عدم توانایی برای عبور از معادلات بازدارندگی پی برده و در تلاش است از پاسخ مقاومت و تأثیر آن بر ارتش خود جلوگیری کند.

النشره در ادامه، معانی حادثه را اینگونه تشریح کرد:

اول: این پیام نشان دهنده حالت ضعف رژیم صهیونیستی و عدم قدرت آن برای جلوگیری از عواقب تجاوزش است. همچنین پیش از این به ناتوانی خود در جلوگیری از پاسخ مقاومت اعتراف کرده است، پاسخی که راه فراری از آن نیست جز از طریق عذرخواهی همراه با این امیدواری که پاسخ، محدود و کوچک باشد.

دوم: پیام مذکور نشان دهنده میزان ترس سران دشمن صهیونیستی از مقاومت است و اینکه مقاومت به کابوسی برای آنها تبدیل شده که نمی‌توانند از آن خلاص شوند. این موضوع، توطئه‌ها علیه مقاومت و سعی در راستای فتنه‌انگیزی علیه آن و نیز شعله‌ور کردن جنگ و نزاع را تفسیر می‌کند.

سوم: این پیام نتایج پیروزی در جنگ ۳۳ روزه در ژوئیه ۲۰۰۶ را تثبیت کرد؛ پیروزی در این جنگ دومین مورد پس از پیروزی در جنگ ۲۰۰۰ بود و سومین آنها آزادسازی ارتفاعات «عرسال» در مرز لبنان و سوریه در سال ۲۰۱۷ بود که سیلی جدیدی به توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی محسوب می‌شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    7 5
    اشتباه نکنید معنی پیغام رژیم صهیونیست اینگونه است. در صورت پذیرش از سوی حزب ا... می گوید از ما ترسید در صورت عدم پذیرش می گوید ما به اشتباه خود اذعان داشتیم و در پی جبران بودیم اما حزب ا... جنگ طلب اقدام جنگی انجام داد حتی پذیرش نامه هم اشتباه بوده است چون به نوعی مشروعیت بخشیدن به این رژیم کمک می کند. بهترین گزینه به نظر من. چون گروه مقاومت در سوریه در حال مبارزه است و هر آن از این خبیث احتمال این چنین رفتاری هست به محض شهادت اولین نیرو در حمله نظامی رژیم اسرائیل. حمله ای طرح ریزی شده با ضربه ای دو تا سه برابر ضربه اسرائیل پاسخ داده شود. همیشه هم صبر خوب نیست. گاهی اقدام عاجل بهتر جواب میدهد
  • ش. AE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    3 2
    این رژیم صهیونسیتی و غده سرطانی با شعار بذار جا پامو وا کنم آنوقت ببین چه ها کنم کار می‌کنه اگر درسیاست نظامی و سیاست خارجه این شعار رو در رأس قرار بدیم تمام نقشه‌های این اجوزه روشن میشه
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 2
    ما به این عذرخواهیاب حیله گرانه نیازی نداشتیم صبر ما از بصیرت ماست و منتظر فرا رسیدن موقع مناسب هستیم که چون صاعقه آنها را درهم بکوبیم و افکار جهانی بگویند که حزب الله خیلی صبوری کرد ما صبرمان لبریز شده بود که اینها کی اسرائیل رو نابود می کنن
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 2
    سیدرضا صدرالحسینی کارشناس بین‌الملل گفت: حزب‌الله قطعاً انتقام می‌گیرد. آقای صدرالحسینی، انتقام ناممکن است زیرا در بیت‌المال ملت خدازده‌مان پولی نمانده که بدزدیم به حزب‌الله بدهیم خرج انتقام کند. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس