کد خبر 1099694
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
گندم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گندمی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده شرایط ناگواری پیدا کرده زیرا برخی دامداران، آرد یارانه‌ای را تبدیل به نان کرده و از آن به عنوان خوراک دام‌ استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گندمی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار مردم قرار گرفته است متاسفانه شرایط ناگواری پیدا کرده است چرا که برخی دامداران آرد را تبدیل به نان کرده و از آن به عنوان خوراک دام استفاده می‌کنند. 

قادری افزود: باید شرایط، برنامه‌ها و روش‌هایی را به کار بگیریم که برای پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه کار دیگری انجام دهیم که می‌توانیم با استفاده از بن و یا کوپن الکترونیک و یا حمایت یارانه‌ پولی از افراد بتوانیم باری از دوش مردم برداشته و دغدغه آنها را کم کنیم؛ کارت الکترونیک می‌تواند چنین امکانی را برایمان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: توزیع جنس و کالا به صورت الکترونیکی و کوپنی و یارانه‌ای را پیش از این در دولت احمدی‌نژاد امتحان کرده‌ایم؛ می‌توانیم کارت الکترونیک را بین خانوارهای کم درآمد توزیع کرده و به آنها اجازه دهیم تا سقف رقم خاصی کالای اساسی را بر اساس انتخاب‌شان دریافت کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت:‌ شارژ کارت‌های الکترونیکی به راحتی انجام می‌شود ضمن اینکه تنوع کالایی هم دارد و مردم می‌تواند از بین کالاهای یارانه‌ای یک یا چند کالا را انتخاب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    شیطان طلبان بفکر جیب شخصی ونیت وابستگی بیشتر کشور حاضرن هرکاری بکنن.چشم قوه قضائیمون روشن
  • FR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    پس چکار کنیم ؟ ذزت خوراک مرغداری شده کیلویی 8 هزار تومن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس