کد خبر 1099548
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی بهرام رضائیان

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: بر اساس دفاعیاتی که ارائه دادیم حکم کمیته استیناف نظر ما را جلب نکرد، امیدوارم دوستان پیش وجدان خودشان راحت باشند.

به گزارش مشرق، بهرام رضائیان در خصوص صدور حکم کمیته استیناف مبنی بر انجام بازی معوقه پارس‌جنوبی و استقلال، اظهار داشت: با حکم کمیته محترم استیناف باید بازی کنیم. بر اساس دفاعیاتی که ارائه دادیم، این حکم نظر ما را جلب نکرد. هنوز هم اصرار داریم که مستندات پرونده به نفع ما بود اما دوستان بررسی کردند و از این رای تمکین می‌کنیم. در این پرونده خیلی از دوستان اطلاعاتی داشتند و ندادند. امیدوارم پیش خودشان و وجدان خودشان راحت باشند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض پارس جنوبی به زمان بازی با استقلال

وی ادامه داد: استقلالی ها به حدنصاب ۲۵درصد نرسیدند. آن‌ها می‌توانستند بیایند بازی کنند. حیدربهاروند به آن‌ها نامه زد که باید بروید جم بازی کنید اما نیامدند. شما ببینید بودوروف از استقلال شکایت کرده و اعلام کرده من نمی‌خواستم فسخ کنم. مرتضی تبریزی دچار پارگی رباط شده با یک نامه، نام او را از لیست درآورده اند در صورتی که روال قانونی این نیست. موارد زیاد دیگری وجود دارد. متاسفانه رای به ضرر باشگاه پارس جنوبی شد.

مدیرعامل باشگاه پارس‌جنوبی در مورد برگزاری بازی مقابل استقلال تصریح کرد: تیم ما امروز با پرواز ساعت ۷ صبح به عسلویه رسید. تیم میهمان هنوز نیامده، اگر بازی استقلال نبود ما ۱۱ روز تعطیل بودیم و مثل همه تیم‌ها چند روز تعطیلی داشتیم. بعد از بازی با پیکان سرمربی تیم می‌خواست چند روز تمرینات را تعطیل کند چون شرایط حضور در جم فراهم نبود و می خواستند بعد از چند روز پرفشار استراحتی به بازیکنان و کادر بدهند که این رای صادر شد. مگر می‌شود تیم ما فردا بازی داشته باشد و کمتر از ۴۸ ساعت قبل از بازی رای کمیته استیناف صادر شود؟ وگرنه ما همیشه یک هفته قبل از بازی در شهر هستیم و مشکلی نداشتیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود گرمای هوای جم  هنگام بازی فردا به ۵۰درجه می‌رسد، گفت: هوا گرم است و این طبیعت جنوب است. هرچه در تبریز در زمستان سرما هست در جنوب هم گرما داریم ولی ۵۰درجه بعید می‌دانم. به هرحال ان‌شاالله هوای خوب و مطبوعی باشد که بازیکنان اذیت نشوند و بازی خوب و باکیفیتی را همه ببینیم.

رضائیان در گفت و گو با رادیو ورزش و در مورد قرارداد سرمربی جدید تیم اظهار داشت: قرارداد سیروس پورموسوی تا آخر فصل آینده است. تیم پارس شرایط خیلی سختی از ابتدای فصل داشت. در سه سال یک سرمربی داشت اما امسال سه سرمربی را تجربه کرد. این تغییر و تحولات به تیم ضربه زده، جایگاهمان شاید در شان تیم پارس جنوبی نباشد اما تلاش می‌کنیم که بتوانیم جایگاه خوبی را به دست بیاوریم، حاشیه امن‌تری پیدا کنیم و به قول پورموسوی به رتبه تک رقمی برسیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    4 1
    با این همه کمکی که به کیسه ها میشه باز برای سومی دارن خودشون رو میکشن .
  • خیرمحمد کدخدایی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    حق با استقلاله پارس که کسی رو نداره آخه وزیر پرسپولیسیه التماس تفکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس