کد خبر 1099145
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
نساجی فولاد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ زمان برگزاری بازی پارس جنوبی و استقلال را روز دوشنبه اعلام کرده است اما تاکنون بازی نساجی و فولاد خوزستان را اعلام نکرده اند.

به گزارش مشرق، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید رای کمیته انضباطی درباره پرونده بازی استقلال و پارس جنوبی جم، اظهار داشت: امروز جلسه ای برای پرونده این مسابقه و همچنین بازی نساجی و فولاد خوزستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

تایید حکم کمیته انضباطی توسط استیناف

وی افزود: با توجه به قوانین فوتبال، حتی اگر ادعاهایی نسبت به اینکه ۲۵ درصد از تیم مبتلا به ویروس کرونا هستند وجود داشته باشد و بر اساس پروتکل های بهداشتی امکان بازی کردن را نداشته باشند، لغو هر بازی باید از طرف سازمان لیگ برتر انجام شود و تیم‌ها نمی‌توانند بدون مجوز از سمت این سازمان بازی را برگزار نکنند.

بیشتر بخوانید:

تکلیف بازی نساجیفولاد چه می​شود؟

وی افزود: در استعلامی که ما از سازمان لیگ در خواست کردیم در پاسخ به ما اعلام شد که در بازی نساجی و فولاد خوزستان و همچنین بازی استقلال و پارس جنوبی جم از سمت سازمان لیگ لغو شده‌اند و مجوز برای باشگاه ها برای عدم حضور در بازی صادر شده، از این رو کمیته استیناف رای کمیته انضباطی برای تکرار بازی را موجه دانسته و حکم بر تایید آن صادر کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیام داور دیدار استقلال-نساجی برای مجیدی و فکری +عکس

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات گفت: سازمان لیگ زمان برگزاری بازی پارس جنوبی و استقلال را روز دوشنبه اعلام کرده است اما تاکنون بازی نساجی و فولاد خوزستان را اعلام نکرده اند.

صالحی با اشاره به اینکه متولی برگزاری مسابقات سازمان لیگ است، بیان کرد: اگر سازمان لیگ بازی را لغو کند باید این موضوع رعایت شود.

وی در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان در پایان به برگزاری جلسات کمیته استیناف خارج از فدراسیون فوتبال اشاره و تصریح کرد : جلسات ما به دلیل رعایت فاصله اجتماعی خارج از فدراسیون برگزار می‌شود و در این خصوص منع قانونی نداریم و دلیل این امر عدم حضور آقای دادرس نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس