پرسپولیس نمایه

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از هفت بازیکن تیم خواسته شده ۳۰ درصد از آپشن‌ها و پاداش های شان را ببخشند و درخواست برای بخشش ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان کذب است.

به گزارش مشرق، علیرضا اشرف درباره بحث درخواست سرپرست  باشگاه پرسپولیس از هفت بازیکن این تیم  برای بخشش ۴۰ درصد از طلب خود اظهار داشت: برخی از بازیکنان پرسپولیس بخشی از مبلغ، آپشن‌های قرارداد فصل های قبل و مقداری از پاداش های خود را طلب دارند که این موضوع مربوط به دوران مدیریت افراد قبلی به ویژه ایرج عرب است.

وی افزود: مهدی رسول پناه مدتی قبل با این بازیکنان نشستی داشته و درباره این موضوع صحبت کرد. قرار شد آنها هم با درک شرایط باشگاه به خاطر وضعیت خاص پرسپولیس و پرونده های خارجی که داریم، هر کدام ۳۰ درصد از آپشن ها و پاداش های باقی مانده شان را تخفیف بدهند که آنها هم قبول کردند.

بیشتر بخوانید:

کاروان استقلال به عسلویه رسید

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این بحث که سرپرست باشگاه به این نفرات بگوید ۴۰ درصد از قراردادتان را نگیرید کذب محض است و هیچ باشگاهی چنین کاری نمی کند.

اشرف افزود: مشخص نیست برخی کانال های تلگرامی روی چه اساسی کار می کنند و هر روز شایعاتی به وجود می آورند. به نظر من تمام این مسائل خط دهی و برنامه ریزی شده است برای اینکه تمرکز پرسپولیس را بگیرند.

وی ادامه داد: اکنون که پرسپولیس قهرمان شده و همه مسائل خوب پیش می رود برخی می خواهند با این مباحث جزئی و بزرگ کردن چیزی که وجود ندارد تمرکز تیم و مدیریت باشگاه را به هم بزنند.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس توضیح داد: برای افراد حاشیه ساز که به سطحی ترین مسائل روی می آورند، متاسف هستیم و اصل داستان همین است که من گفتم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 0
    ای کاش اشاره کنید که مردم بدانند 30درصد اپشنها نه قرارداد این بازیکنان چقدر هست ایا به اندازه قرداد بازیکنان بعضی تیم ها میشه یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس