کد خبر 1099464
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
افشاگری منیعی از افرادی که جاسوس رختکن بودند!/به کسی توهین کرده باشم به خودم برمی‌گردد

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان گفت: باید کمیته اخلاق و فدراسیون پزشکی ورزشی از همه تست‌ خون و ادرار را بگیرند.

به گزارش مشرق، میثم منیعی در خصوص اتفاقات بازی دو تیم گل ریحان و بادران اظهار داشت: دیروز یک بازی خیلی خوبی در نیمه اول برگزار شد و به گواه تمام کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند ما باید با اختلاف چهار گل پیروز میدان می‌شدیم. در نیمه دوم داور یک پنالتی به سود ما گرفت که بعد از دیدن فیلم‌های بازی متوجه شدیم تصمیم درستی گرفت شده و خطا داخل محوطه جریمه رخ داد. بعد از این اتفاق چهل دقیقه بازی به جنجال کشیده شد. اول به داور و ناظر بازی توهین کردند و بعد از آن به سمت نیمکت ما هجوم آوردند. 

وی افزود: من در این بازی به رسم ادب، تنها بازی بود که لب خط حاضر نشدم و به احترام فرهاد کاظمی که استاد من است روی صندلی نشستم. متأسفانه کرمانی مقدم به نیمکت ما حمله کرد و الفاظی به کار برد که در شأن خودشان هم نبود. بنده در جوابشان می‌گویم اگر نیاز به تست دادن باشد باید کمیته اخلاق و فدراسیون پزشکی ورزشی از همه تست‌های خون و ادرار را بگیرند. من قبل از شروع شدن این بازی به سمت نیمکت بادران رفتم و به آنها خوشامدگویی کردم. کرمانی مقدم عرق بسیار شدیدی داشت فکر کردم کرونا دارد و بعد از گذشت بازی حرکات غیرطبیعی از ایشان دیدیم و نگران حالش شدیم. 

بیشتر بخوانید:

باور نمی‌کنم تمام اشتباهات داوری سهوی باشد

سرمربی تیم گل ریحان در رابطه با اظهارات هاشم بیگ‌زاده عنوان کرد: بیگ‌زاده اول درگیری‌ها پیش من آمد و گفت آقا میثم ببخش، می‌دانی کرمانی مقدم حالش خوب نیست من هم به او گفتم بله او بزرگتر است و چیزی به او نمی‌گویم. تعجب کردم بعد از اینکه بازی تمام شد این صحبت‌ها را انجام داد. فوتبال جای افرادی نیست که جلوی رویت جوری خم می‌شوند که سرشان به پای آدم می‌خورد و بعد از آنکه دور می‌شوند حرف‌های دیگری را مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: متأسفانه در این فوتبال یکسری افراد هستند که در زمان بازی کردنشان جلوی سرمربی گوشی‌شان را روشن می‌کردند تا خبرنگاران از جلسات فنی باخبر شوند و یا بازیکنان را مقابل سرمربی قرار می‌دادند. الان هم در زمان مربیگری به قیمت آن تمام شده که مربی حضور پیدا کند و آنها را تمسخر کند تا بقیه به آنها بخندند. اینها پیام بازرگانی هستند برای تیم‌ها و این نوع مربیگری آنها است. فوتبال اگر قرار است درست شود باید پاکسازی شود و افرادی اضافه شوند که به بچه‌های مردم چیزی اضافه کنند.

وی افزود: می‌توانید سبقه افراد را دربیاورید. این مربی‌هایی که در بازی دیروز اخراج شدند چندبار دیگر اخراج شدند و دلایل اخراجشان چه بوده است. از ضرب و شتم مربی حریف، حمله به خبرنگاران، شکستن شیشه رختکن و انواع و اقسام رفتارهای زشت را انجام دادند. ما می‌خواهیم این را فدراسیون فوتبال توجه کند و بعد از آن هم گردن ما از مو هم باریکتر است. ما یکسری مستندات داریم و قرار است به کمیته انضباطی و فدراسیون ارائه دهیم. امیدواریم ببینند به همراه گزارش داور رأی قطعی بدهند که حق هیچ کس تضییع نشود. 

منیعی در رابطه با اظهار نظر سرپرست بادران در خصوص اینکه منیعی از الفاظ توهین آمیز استفاده کرده تأکید کرد: من ایشان را نمی‌شناسم و برایم قابل احترام هستند. من نه حرف بدی زدم و نه بی احترامی کردم. من اگر به کسی فحش داده‌ام و بی احترامی کرده‌ام به خودم برگردد و اگر به دروغ می‌گویند من از فحش‌های ناموسی استفاده کرده‌ام به خودشان و خانواده‌شان بازگردد. 

وی خاطرنشان کرد: من از همه افرادی که در ورزشگاه حضور داشتند از جمله ناظر بازی، داور و تمام جامعه فوتبال معذرت خواهی می‌کنم. اتفاقات بدی در این بازی رخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس