تجمع اعتراضی مقابل سفارت آمریکا

جامعه سوری‌ها وعرب‌های ساکن بلژیک امروز بابرپایی یک تجمع اعتراضی در مقابل سفارت آمریکا در بروکسل ضمن اعلام مخالفت با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه سوریه حمایت خودرا از کشور و دولت سوریه اعلام کردند.

به گزارش مشرق، انجمن سوری‌های مقیم بلژیک با مشارکت جامعه سوری‌ها و عرب‌های ساکن این کشور یک تجمع ضد آمریکایی را امروز در برابر سفارت آمریکا در بروکسل برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع تحریم‌های غربی‌ها و آمریکا علیه سوریه و مردم آن و به خصوص تحریم‌های جدید موسوم به «سزار» را محکوم کردند که معیشت مردم سوریه را هدف گرفته و سلامت و جان آنها را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید:

«بشار اسد» و همسرش تحریم‌های آمریکا را به چالش کشیدند

حاضران در برابر سفارت آمریکا با در دست داشتن پرچم سوریه و همچنین عکس‌هایی از بشار اسد، رئیس جمهور این کشور بر دفاع از دولت سوریه در برابر فشارهای آمریکا تاکید کردند.

تحریم سزار، موسوم به قانون سزار، مصوب کنگره آمریکاست که در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸ پس از سه سال کش‌وقوس بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، به تصویب رسید. طبق مفاد این قانون داخلی آمریکا، واشنگتن در اقدامی غیرقانونی به خود اجازه می‌دهد، دارایی هر کسی را که با سوریه مراوده و تعامل داشته باشد توقیف و بلوکه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس