کد خبر 1098639
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:


حالا که برخی کاربران، در فضای مجازی سخن از تلگرام و تخلفات احتمالی به میان آورده‌اند، فارغ از هرگونه داوری یا پیش داوری در این خصوص، از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و رئیس آن می‌خواهم به موضوع CDN و نقش وزیر یا وزرات ارتباطات ورود و سریعاً (به موضوع) رسیدگی کنند.پیام مشابهی به سازمان بازرسی کل کشور نیز دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    8 1
    هم وزیر ارتباطات و هم رئیس فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی که بسیار آدم مشکوکی هست... ای کاش مشرق یک گزارش از رئیس فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی میگرفت که خیلی آدم خلاف نظام جمهوری، آنطوری که آقا میفرمایند و این فرد، عکسش رو عمل میکنه، میگرفت و مردم رو هوشیار میکرد...
  • وطن پرست DE ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    6 1
    ای کاش خبرگزاری مشرق درمورد cdn توضیح می داد. اما به اختصار باید گفت منظور اینه که وزیر ارتباطات در قبال دریافت اطلاعات راجب به گرایش های سیاسی کاربران ایرلنی از تلگرام، سرور هایی رو با پول بیت المال دراختیار این شرکت قرار داد تا هزینه خدمات دهی تلگرام در کشور ایران کاهش پیدا کند. چنانچه همین سرمایه به شرکتهای ایرانی داده می شد خیلی از مشکلات حل شده بود. تقلب اصلی و سیستماتیک اصلاحطلبان در انتخابات ریاست جمهوری با این شیوه رخ داد. از این رو اقای واعظی را می توان جعبه سیاه تقلب در انتخابات دانست و به همین دلیل حسن روحانی بشدت از این فرد مراقبت می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس