کد خبر 1098433
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی

یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید تصمیمات رضا کرمانشاهی و دستیارانش در دیدار استقلال و نساجی کاملا درست بود.

به گزارش مشرق، رضا سخندان، داور بین المللی سابق فوتبال ایران درباره صحنه‌های مشکوک بازی استقلال و نساجی و برخورد دیاباته با مدافع نساجی در داخل محوطه جریمه در دقیقه ۱۴ گفت: برخورد دو بازیکن طبیعی بود و به نظرم یک مقدار هم مهاجم استقلال بزرگنمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

توقف خانگی استقلال مقابل نساجی

او درباره خطای پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۳۸ روی برخورد قایدی و بازیکنان نساجی گفت: تصمیم داور کاملا درست بود. بازیکن پشت سر قایدی در حالت پشت پا او را زد و به نظرم پنالتی درست بود.

این کارشناس داوری فوتبال درباره گل نساجی به استقلال در دقیقه ۶۱ که از سوی کمک داور آفساید و مردود اعلام شد، اظهار کرد: به نظرم تصمیم کمک داور درست بود. هر چند تصاویر تلویزیونی کاملا گویا نیست اما در ضربه نخست بازیکن نساجی، مهاجم این تیم یک بدن در آفساید قرار داشت و کمک داور به درستی تصمیم گرفت.

سخندان همچنین درباره برخورد زکی پور و مدافع نساجی در دقیقه ۹۰ در داخل محوطه جریمه گفت: به نظرم تصمیم داور در این صحنه هم کاملا درست بود. این قبیل برخوردها در فوتبال طبیعی است و حتی بازیکن استقلال خودش را به بازیکن نساجی زد.

رییس سابق دپارتمان داوری فوتبال تاکید کرد: در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشت. در چند صحنه پرچم هر دو کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت که کاملا درست بود. اگر تیم داوری و به خصوص داور وسط بتواند به سرعت تصمیم گیری کند و در برابر اعتراضات واکنش خوبی داشته باشد می توانند همانند این دیدار در برابر اعتراض های نادرست نیمکت نشینان واکنش نشان دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حجت IT ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    0 0
    اسنپ اعلام کرد از اونجایی که کیسه گل خورد قیمت اسنپ قابل محاسبه نیست چون کلا اسنپ بین شهری کار نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس