کد خبر 1098137
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی در حالی بالاترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رساند که اخبار منتشر شده حکایت از افزایش هفت برابری آمار خودکشی‌ها در این رژیم بر اثر تبعات اقتصادی ویروس کرونا دارد.

به گزارش مشرق، رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی خبر دادند شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۲ هزار نفر رسیده است.

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از وزارت بهداشت این رژیم خبر داد ، آمار مبتلایان به ویروس کرونا به رقم بی سابقه ۵۵ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده است.

به گفته کارشناسان این رقم برای منطقه ای با جمعیت حدود ۹ و نیم میلیون نفر رقمی بسیار بالا بوده و بیانگر شیوع لجام گسیخته کرونا در این مناطق است.

بیشتر بخوانید:

دعای خاخام صهیونیست برای شفای "ملک سلمان"

آماده‌باش اسراییل از ترس پاسخ مقاومت پس از شهادت عضو حزب الله

این رقم در حالی اعلام می شود که صهیونیستها حاضر به افزودن مبتلایان در مناطق فلسطینی نشین کرانه باختری به آمار خود نیستند.

در این حال روزنامه عبری زبان هاآرتص هم در تیتر اول شمار امروز خود از افزایش چشمگیر و ۱۰ برابری آمار خودکشی در جامعه صهیونیستی خبر داد.

لی یارون در گزارش میدانی خود از اوضاع اجتماعی و روانی جامعه صهیونیستی خبر داد شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی پس از آن و نا امیدی جامعه صهیونیستی باعث شد تا شمار اقدام به خودکشی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰ برابر شود.

این روزنامه نگار صهیونیست با استناد به آمارهای موجود خبر داد ، طی ماه مه گذشته ۷۰ مورد گزارش خودکشی فقط به خاطر مسائل اقتصادی به ثبت رسیده است در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۹ فقط ۱۰ مورد بوده است .

به نوشته این روزنامه عبری زبان همچنین شمار اقدام به خودکشی در ماه گذشته (ژوئن) نیز نسبت به سال قبل از آن (۲۰۱۹) نیز ۵۸ درصد افزایش نشان می دهد.

گفتنی است این آمار با استناد به گزارش سازمان اورژانس اجتماعی رژیم صهیونیستی و بر اساس مکالمات به ثبت رسیده درآن ارائه شده و به طور حتم شمار آن بالاتر از آن است.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط این روزنامه عبری زبان ، اقدام به خودکشی به دلیل مسائل اقتصادی (در رژیم صهیونیستی) طی سال گذشته و سال های قبل رقم قابل توجهی نبود و حداکثر یک درصد از مجموع خودکشی ها را تشکیل می داد اما از اوایل ماه مه گذشته به دلیل شدت گرفتن مشکلات اقتصادی که مناطق اشغالی را در نوردیده است ، ناگهان سهم اقدام به خودکشی به دلیل مشکلات اقتصادی به ۳۳ درصد از کل خودکشی های انجام شده تبدیل شد .

آمارها همچنین نشان می دهد از ماه ژوئن، اورژانس اجتماعی (روانی) روزانه دست کم با ۳ مورد اقدام برای خودکشی به دلایل اقتصادی مواجه می شود.

این در حالی است که بر اساس آماری که برای اولین بار سرویس های انتظامی رژیم صهیونیستی منتشر می کنند طی ماه مه گذشته ۶۵ جسد افراد مختلف که جان خود را به دلیل اقدام به خودکشی از دست داده بودند تحویل پزشکی قانونی داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۵۸ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این آمار دست کم دو نفر بر اثر خودکشی در سرزمین ها اشغالی جان می بازند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    4 1
    به درک که خود کشی می کنند. خاک بر سر اسرائیل و اسرائیلی جماعت و اسرائیلی دوست!!!!!!! چندش ترین قومیت دنیا!!!! چندش!!! و جالبه خودشون هم میدونن چندشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس