کد خبر 1098010
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
لائوتارو مارتینس: بارسلونا؟ با تمام توانم در خدمت اینتر هستم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر شایعاتی را که درباره پیوستن او به بارسلونا وجود دارد، کم‌اهمیت جلوه داد.

به گزارش مشرق، لائوتارو مارتینس تأکید کرد که شایعات و حواشی اخیر پیرامون تلاش و تمایل بارسلونا برای خدمت گرفتن او، این مهاجم آرژانتینی را از تمرکز روی کارش در اینتر باز نداشته است.

مارتینس در 31 بازی‌اش در این فصل از سری A توانسته 13 گل بزند و پنج پاس گل هم بدهد. با این حال مدتی است که روند عملکرد او دچار اُفتی نسبی شده و از قضا این اتفاق همزمان با اوج‌گیری شایعات درباره رفتن او به بارسلونا بوده است.

بیشتر بخوانید:

تغییر موضع اینتر در فروش مارتینس به بارسا

مهاجم 22 ساله اینتر درباره وضعیت خود در اینتر پیش از مصاف این تیم با فیورنتینا در هفته سی‌وپنجم سری A در برنامه «Matchday Programme» اظهار داشت: من بازیکنی اهل جنگیدن هستم، چه برای گلزنی خودم، چه برای به گل رسیدن تیم و چه برای شاد شدن دل هواداران.

مارتینس تا حد قابل قبولی توانسته خلاء مهاجمی مانند مائورو ایکاردی را برای اینتر پر کند - بازیکنی که تابستان سال گذشته به پاری‌سن‌ژرمن پیوست - و با همتای بلژیکی‌اش روملو لوکاکو هم زوجی خطرناک را در خط حمله نراتزوری تشکیل داده‌اند.

او افزود: کونته (سرمربی اینتر) به من اعتمادبه‌نفس داده است. این برای یک بازیکن فاکتوری بسیار مهم و کلیدی است. کونته به خوبی توانسته ذهنیت و رویکرد تک‌تک بازیکنان تیم ما را بسازد. من واقعاً قدردان کارش هستم. هر روز کار کردن در کنار او به رشد و پیشرفت ما کمک می‌کند.

به نظر می‌رسد شایعات مربوط به رفتن مارتینس به بارسلونا پایان ندارد. با وجود تمام شدن مهلت بارسلونا برای پرداخت بند فسخ قرارداد مارتینس به اینتر، همچنان خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه تیم کاتالان در پایان فصل برای خرید او با اینتر وارد مذاکره خواهد شد.

مارتینس اما تأکید کرد که در حال حاضر به هیچ چیزی جز ارائه بهترین بازی‌هایش برای اینتر فکر نمی‌کند. او اظهار داشت: من همیشه سعی می‌کنم که حتی بیشتر از توانم به باشگاه خدمت کنم و برای تمام آنهایی که عاشق اینتر هستند و به خاطر پیراهن اینتر بجنگم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس