کد خبر 1097993
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
روزنامه اعتماد

روزنامه اعتماد امروز در صفحات لایی خود ضمن مصاحبه با یک استاد دانشگاه، به گسترش فقر در شش هفت سال اخیر اشاره کرده و تیتر زده محو طبقه متوسط.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

بعضی خبرها و رویداد ها هر چند مهم، جایی در صفحه اول روزنامه آقای حضرتی ندارد. مثل چی؟ خبر نابودی طبقه متوسط در دولت روحانی!

روزنامه اعتماد امروز در صفحات لایی خود ضمن مصاحبه با یک استاد دانشگاه، به گسترش فقر در شش هفت سال اخیر اشاره کرده و تیتر زده محو طبقه متوسط.

گم شدن این خبر مهم در صفحات لایی، در حالی است که این روزنامه، طرفدار تَکرار دولت روحانی بود و شخص آقای حضرتی به عنوان عضو فراکسیون امید در مجلس دهم، در جایگاه ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس نشسته بود.

قرار بود چرخ اقتصاد و تولید بچرخد. وعده می دادند چنان رونقی به اقتصاد می دهند که مردم از پول ناچیز یارانه بی نیاز شوند. اما آن چه اتفاق افتاد، تضعیف اقتصاد ملی، رکود تورمی سنگین، کاهش قدرت خرید مردم، و آن گونه که یواشکی اذعان می کنند، "محو طبقه متوسط در اثر گسترش فقر" بود.

جالب این که در همین دوره در اثر سوء مدیریت و باند بازی، رانت های بزرگی در حوزه واگذاری شرکت های دولتی، دلار دولتی (جهانگیری) و... جا به جا شد. فکر می کنید رفقای شهرام جزایری (ها) اکنون در کدام طبقه باشند؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    17 0
    البته طبقه ضعیف نابود شد
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    12 2
    یک سال و نیم دیگه صبر و بعد ضربه ی کاری و غیر قانونی رو به اصلاحات ( دشمنان موجودیت ایران) وارد می کنیم. نهادهای امنیتی و قوه ی قضاییه؟! تا دیر نشده به صورت قانونی ورود کنین
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    18 0
    این اظهارات بخاطر انتخابات 1400 .اینا ازروحانی عبورکرده ودوباره قصد گول زدن ملتو دارند.گرچه این مطلب عین حقیقته. ولی میخان بگن فقط روحانی مقصره واگه ماباشیم اینطور نخاهد شد=کی بود. کی بود
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
    14 0
    لعنت براصلاح طلبان ملعون وروزنامه هایشان که منبع دروغ هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس