کد خبر 1097568
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
شهید مجتبی آزادی - کراپ‌شده

با سلام و درود بر رحمت کبیر انقلاب و با سلام بر ارواح مطهره و مقدس شهدا از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و...

به گزارش مشرق، شهید مجتبی آزادی از دانش آموزان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق(ع)) بود که در سال ۶۷ و در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسید. آخرین نامه این شهید بزرگوار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر رحمت کبیر انقلاب و با سلام بر ارواح مطهره و مقدس شهدا از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و با سلام بر رزمندگان پر توان اسلام که با نثار جان و مال خویش اسلام محمدی را بارور میکنند!

و با سلام بر پدر و مادر و برادر و خواهران عزیزن. امیدوارم که حالتان خوب باشد و اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید الحمدلله هیچ ملالی نیست جز دوری دیدار شما که انشاالله به زودی زود تازه گردد.ان‌شاالله 

به پدر و مادر بزرگ سلام میرسانم به عمه ها و شوهر عمه ها و دختر و پسر عمه ها سلام میرسانم به مادر بزرگ و خاله ها و شوهر خاله ها و دختر و پسر خاله ها سلام میرسانم به دایی و زندایی و دختر و پسر دایی سلام میرسانم به زن عمو و حسین و سمیه سلام میرسانم در ضمن از طرف من یک بوسه به مریم بزنید (سمیه بزند) 

خوب صحبت خاصی ندارم فقط میخواستم نامه ای نوشته باشم و حال و احوالی بکنم بابا کار و بار چطور است؟ سالن را جور کردی؟ خلاصه به کجا رساندی؟ انشاالله که شروع به کار کرده باشی.

به همه دوستان و آشنایان سلام برسانید.

۷ تیر ۱۳۶۷ دوستدار شما مجتبی ( آزادی) 

*رزمندگان را دعا کنید.*
   *امام را دعا کنید.*

ولادت :  ۲۹ فروردین ۱۳۴۷
شهادت : ۱ مرداد ۱۳۶۷  شلمچه
مزار: قطعه ۲۶  ردیف ۱۴ شماره ۱۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس