کد خبر 1097392
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
رونالدو: رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز پیروزی تیم است

مهاجم تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز در فوتبال پیروزی تیم است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو که بامداد امروز (سه‌شنبه) در برتری 2 بر یک یوونتوس مقابل لاتزیو در هفته سی‌وچهارم سری A ایتالیا، هر دو گل بانوی پیر را به ثمر رساند و ضمن نزدیک‌تر کردن یوونتوس به نهمین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها، خود نیز تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که در سه لیگ، سری A، لالیگا و لیگ برتر انگلیس حداقل 50 گل زده است، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: رکوردها همیشه مهم هستند اما مهمترین چیز پیروزی تیم است. ما تیمی فوق‌العاده هستیم و این را در این بازی یک بار دیگر نشان دادیم، اگرچه ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به سطحی بالاتر برسیم.

بیشتر بخوانید:

رونالدو رکوردی تاریخی را به‌نام خود ثبت کرد

برنده پنج توپ طلا که با گلزنی‌های خود مقابل لاتزیو شمار گل‌های این فصل خود در سری A‌ را به عدد 30 رساند تا با چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو که او نیز در این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، به طور مشترک پیشتاز کورس آقای گلی سری A شوند، در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: این چیزها زیباست اما جایزه کاپوکانونیره (جایزه بهترین گلزن سری A) فرایندی طبیعی است که در نتیجه گلزنی‌ بابت کسب پیروزی برای تیم در بازی‌ها به دست می‌آید.

رونالدوی 35 ساله که حالا در کمترین تعداد بازی ممکن (61 بازی) به رکورد 50 گل‌زده در سری A دست یافت و شمار گل‌های زده خود در فصل جاری سری A را به 30 گل در 30 بازی رساند، در پایان تأکید کرد: ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل لاتزیو خواهد بود، تیمی که فصل فوق‌العاده‌ای داشته است اما از طرفی دیگر می‌دانستیم که این فرصت خوبی است تا در خانه به پیروزی برسیم و حالا بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم. چهار بازی دیگر باقی مانده و نمی‌توانیم مرتکب اشتباه شویم چون می‌دانیم سری A چقدر دشوار است. به هر حال تیم عالی کار می‌کند.

شاگردان مائوریتزیو سازی پنجشنبه شب در بازی بعدی خود باید در خانه اودینزه به میدان بروند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس