دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله نمایه

یک رسانه رژیم صهیونیستی به تاثیرات فوق العاده ای که مواضع و سخنان دبیر کل حزب الله لبنان بر صهیونیستها دارد، اذعان کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای درباره سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به تأثیر سخنان سید مقاومت بر صهیونیست‌ها پرداخته و آورده است: علت تأثیر فوق العاده نصرالله بر اسرائیلی‌ها به این علت است که او صادق، قاطع و آگاه به امور اسرائیل است.

ببینید:

فیلم/ لحظه وداع سید حسن نصرالله با پیکر فرزندش

این رسانه صهیونیست در ادامه آورده است: نصرالله در رسانه‌های اسرائیلی به عنوان فردی مورد اعتماد مطرح است. او ارتش ما را از لبنان بیرون کرده است و نوعی حالت بازدارندگی در برابر اسرائیل ایجاد کرده است که در کشورهای عربی پیرامون ما همتا و مانندی ندارد.

هاآرتص می‌نویسد: نصرالله برای اولین بار به عنوان یک رهبر عربی توانست که قاعده موجود نزد رهبران عربی را بشکند و ثابت کرد که موضع گیری بیهوده ای نمی‌کند و دروغ نمی‌گوید، بلکه مواضعش دقیق و مورد اطمینان است.

این رسانه آورده است: به این خاطر است که محافل رسانه‌ای در اسرائیل، به سخنرانی‌های نصرالله به عنوان سلاح می‌نگرند. اسرائیلی‌ها آنچه وی می‌گوید را بیشتر از گفته‌های مسئولان خود باور می‌کنند به ویژه که نصرالله اسرائیل را سست‌تر از خانه عنکبوت می‌داند.

نتایج پژوهش درباره نصرالله آشکار ساخت که صهیونیستها در رویارویی نظامی آتی پشت سر سران خود حرکت نخواهند کرد

از سوی دیگر در پژوهش علمی که از سوی «اودی لیبل» استاد روابط بین الملل دانشگاه بئرالسبع در فلسطین اشغالی درباره ارتباط رسانه های رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم در جنگ ۳۳ روزه تنظیم شده، آمده است: ما به وضع دیوانه کننده ای رسیدم؛ به جای اینکه اسرائیلیها به حرفهای سخنگوی ارتش درباره جنگ ۲۰۰۶ گوش کنند به حرفهای سید حسن نصرالله توجه داشتند تا ببیند در میدان نبرد چه می گذرد.

وی اذعان کرد: سید حسن نصرالله حفره عمیقی در آگاهی اسرائیلی ها ایجاد کرد زیرا وی علاوه بر اینکه در راس طرفی است که تهدید راهبردی پس از ایران علیه اسرائیل محسوب می شود، قرار دارد؛ نماد صداقت است و شناخت عمیقی از اسرائیل دارد.

طبق این پژوهش، صهیونیستها به  حرفهای نصرالله بیش از سران این رژیم توجه دارند.

این استاد روابط بین الملل دانشگاه بئر السبع در پژوهش خود آورده است: همین تاثیر گذاری سبب شده است که مقامات اسرائیل و رسانه های غربی به واکاوی شخصیت دبیر کل حزب الله لبنان که خواب و آسایش را از اسرائیلی ها ربوده است، بپردازند.

لیبل در پژوهش خود اذعان کرد: اسرائیلیها از سران خود بریده اند و در هر رویارویی نظامی آتی پشت سر آنها حرکت نخواهند کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس