کد خبر 1096380
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
سخنگوی فدراسیون کشتی محمد ابراهیم امامی

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: درباره درآمد و بدهی فدراسیون کشتی باید شفاف‌سازی کنیم.

به گزارش مشرق، محمد ابراهیم امامی در خصوص اظهارات اخیر سرپرست سابق فدراسیون کشتی در مورد بدهی‌های این فدراسیون و اینکه گفته بود بدهی‌ها ۶۰ میلیارد نیست و ۹ میلیارد تومان بوده، اظهار داشت: در خصوص درآمد و بدهی فدراسیون باید شفاف سازی کنیم. این حسابرسی توسط حسابرس رسمی و مستقل انجام شده و بر مبنای مستندات موجود انجام شده این رقم اعلام شده است. درآمد سال ۹۸ فدراسیون کشتی ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و همان سال هم ۶۰ میلیارد تومان بدهی اعلام شده است و این حسابرسی براساس استانداردها انجام شده و نحوه حسابرسی هم با سال‌های قبل فرقی نکرده است، اما چرا این اختلاف رقم پیش آمده برای من هم جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید:

بنی‌تمیم: ‌فدارسیون کشتی درآمدزایی نکرده‌ است

وی ادامه داد: بدهی اولیه که به ثبت رسید ۲۱ میلیارد تومان بود، اما در این لیست خیلی از موارد و بدهی‌ها نیامده بود، مثلا بدهی ۹ میلیارد تومانی ما به شرکت توسعه و تجهیز جزو بدهی ذکر نشد، درحالی که اگر این بدهی نیست پس چه چیزی هست؟ یا هزینه‌هایی که باید به عوامل اجرایی پرداخت می‌شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه بنی تمیم گفته است رقم تخفیف گرفته شده از عوامل اجرایی هم جزو بدهی‌ها لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: اصلا بعضی از حق الزحمه‌ها از جمله برای داوران و عوامل اجرایی اصلا به ثبت نرسیده بود و جزو بدهی فدراسیون هم نمی‌آمد. وقتی به ثبت رسید، باید به ۲۱ میلیارد قبلی اضافه می‌شد یا حق بیمه کارکنان به مدت ۴ ماه و یا یک ماه حقوق آنها پرداخت نشده بود، ضمن اینکه بدهی‌های مالیاتی هم داشتیم. سنوات کارکنان که در قبل پرداخت می‌شد هم پرداخت نشده بود. همه این موارد مستند هست و می‌توانیم در اختیار همه قرار دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس