تصاویرزیبا از برداشت گندم در بوشهر

علی خضریان گفت: اسناد نشان می‌دهد شرکت ثبت شده توسط این چهره سیاسی که تنها چند ماه پس آغازبه کار دولت جناب حسن روحانی در سال ۹۲ ثبت شده، اقدام به واردات کالاهای اساسی با ارز مرجع کرده است.

به گزارش مشرق، علی خضریان نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم از سال ۱۳۹۴ تاکنون، گفت: این تصمیم باعث ضربه به تولید داخلی شده و به کشاورزی ما نیز ضربه وارد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در چند سال اخیر به دلیل عدم توجه به تولید داخلی، واردات گندم رونق گرفته است، اظهار داشت: عدم حمایت از تولید گندم این ذهنیت را پدید می‌آورد که گویا فرد یا افرادی تلاش می‌کنند تا منافع شخصی برخی از اطرافیانشان تامین شود. 

بیشتر بخوانید:

وی اعلام کرد که در این زمینه سوالی از وزیر کشاورزی پرسیده‌ایم که طی آن وی باید ضمن ارائه توضیح درخصوص علت این تصمیم، پاسخگوی رانت واردات برای افراد خاص باشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه گندم کالایی استراتژیک است و خودکفایی در گندم اقدامی راهبردی برای تمام کشورها محسوب می‌شود، اظهار داشت: وقتی توان تولید داخلی تضعیف می‌شود برخی سودجویان وارد کار می‌شوند و تمام بازار را به دست خود می‌گیرند.

خضریان با اعلام اینکه متاسفانه یکی از سران پر نفوذ سیاسی کشور اقدام به واردات محموله‌های گندم کرده است، خاطرنشان کرد: سوال اینجاست چه ارتباطی بین حذف ردیف بودجه و واردات توسط اینگونه افراد می‌باشد و آیا نظارتی بر این مسئله وجود دارد؟

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد که اسناد نشان می‌دهد شرکت ثبت شده توسط این چهره سیاسی که تنها چند ماه پس آغازبه کار دولت جناب حسن روحانی در سال ۹۲ ثبت شده، اقدام به واردات کالاهای اساسی با ارز مرجع کرده است؛ در واقع گویا آنچه قرار بوده با رای آوردن آقای روحانی بچرخد، چرخ رانت سیاسی برخی آقایان بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    2 0
    کشاورزان بازهم باید قربانی شوند؟
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 0
    کشاورزان بازهم باید قربانی شوند؟ چرا اینقدر وطن فروشی چرا؟!!!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    اصلاح طلبا تو ده سال اخیر سعی کردن امنیت غذایی مردم ایران رو گرو بگیرن و کشور رو به خارج وابسته کنن. یک بار برای همیشه باید با این جریان نفوذ تسویه حساب بشه. نذارید کار به برخورد مردم با خائنین برسه. خودتون با چارچوب قانونی گوش اینا رو بپیچونین.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    14 0
    قوه قضاییه باید ورود کنه ودست مفسدین حروم خور وبانیان این کار رو قلم کنه ...
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    8 0
    ایکاش قانونی تو ایران تصویب میشد تا وزرا ومعاونان وزرا ونمایندگان مجلس واستانداران وکلا هرچی مقام رده بالای کشور هست هم خودشون وهم فرزندانشون اصلا اجازه فعالیت اقتصادی واین جور کارها رو نداشته باشند .آخه میدونین همه تشنه خدمت هستند واین دنیای مادی اصلا براشون ارزش نداره ودنبال توشه آخرت هستند !!!!!(تاخرند این قوم رندان خرسواری می کنند وین خران درزیرایشان آه وزاری می کنند.)
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
      0 1
      پیشنهاد خوبیه ولی متاسفانه با این تمهید ، آمار بیکاری به شدت بالا میره و مناصب دولتی بی مدیرررررررررررر !
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    5 0
    این چهره سیاسی کیست ؟
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    1 1
    هر کی سر کار میاد اطرافیان اونا منتفع میشن، مگه فقط اینان
  • علی RO ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    تا دست دزدان از سفره مردم قطع نشود همین اش و همین کاسه و روزی میرسد همین رانت خواران خون ملت یعنی ارز مملکت صرف خرید ملک از کانادا بکنند وبریش ملت و نظام بخندند و دارن همین کار را میکنند
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    معلوم است قرار است دزدی کلانی بشود که به طرف مقابل تخریب می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس