سعادتمند: طلب شفر و بویان را بدهیم، پنجره باز می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید به وینفرد شفر و بویان ناندنوف ۹۰۰ هزار دلار پرداخت کنیم و تا آغاز پنجره نقل و انتقلات ۳۵ روز فرصت داریم.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند جمعه شب در گفت‌وگویی اظهار داشت: اینکه بگوییم استقلال محروم و همه چیز تمام شده است، درست نیست و همه کارشناسان می‌دانند ما و باشگاه پرسپولیس بدهی ارزی داریم که باید پرداخت کنیم و یک‌سری را تلاش کردیم و در خصوص شفر ۱۳ فروردین‌ماه باید بدهی او پرداخت می‌شد که حالا دوستانه با او وارد مذاکره شدیم و به تاخیر انداختیم و بعد بحث کرونا در کمیته انضباطی فیفا تایید شد و آنجا دفاعیاتی داشتیم. برای شفر یک ماه فرصت داریم و برای بویان اگر نتوانیم از ابتدای فصل نقل و انتقالات مطالباتش را پرداخت کنیم آن وقت محروم می‌شویم.

وی افزود: در تلاشیم دو سوم طلب بویان را از طریق مطالباتمان در فیفا و مابقی را از طریق هیات مدیره و کارگزار و تلاش باشگاه در روزهای آینده پرداخت کنیم. در واقع پنجره بسته شده اما اگر پول را پرداخت کنیم باز می‌شود. بدهی را باید پرداخت کنیم و اینکه اصرار کنیم به اینکه پنجره بسته شده، وقتی خود فیفا در نامه از آغاز پنجره نقل و انتقالی می‌گوید و تا آغاز پنجره بیش از ۳۵ تا ۴۰ روز فرصت داریم.

بیشتر بخوانید:

توضیحات سعادتمند پیرامون محرومیت استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این اتفاق می‌افتد و تلاشمان این است تا ۱۰ روز آینده این کار را انجام دهیم و البته با توجه به تفاوت نرخ ارز و وضعیت اقتصادی و مباحث کرونا پرداخت این پول‌ها با این تفاوت ارزی فوق العاده برای باشگاه‌ها زجرآور است و ما آنگونه که باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم بیشتر در تلاشیم تا بدهی گذشته را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: باید به شفر و بویان حدود ۹۰۰ هزار دلار تا ۲ ماه آینده پرداخت کنیم و این فرصت برای شفر تا ۲۷ روز آینده است و برای بویان بیش از یک ماه فرصت داریم. در ادامه چهار شکایت داریم که هنوز وارد تاریخ بررسی در فیفا نشده است و اگر رای صادر شود برای باشگاه پاختاکور، شکایت استراماچونی و میگوئل و ساشا و شکایت پادوانی است. البته آمادگی کامل داشتیم  و در بدو ورود با او ارتباط برقرار کردیم تا ۱۰۰ هزار دلاری که تقریبا ۲ سال و اندی مطالبه داشت و ای کاش پرداخت می‌شد، به او بدهیم. در آن زمان هم دلار پایین بود و کار به مطالبه برای نقص عضو به فیفا ارسال نمی‌شد.

سعادتمند یادآور شد: پادوانی درخواست غرامت ۹ میلیون یورویی کرده است. چون رای فیفا را داریم روی همان ۱۰۰ هزار تا رای صادر کرده و پادوانی به آن رای معترض شده است. بیش از ۹۵ درصد آرایی که فیفا تایید می‌کند،  کاس (دادگاه حکمیت ورزش) هم تایید می‌کند و ما دفاعیاتی را ارسال کردیم و منتظر رای کاس هستیم. متاسفانه شاید در سال ۹۴ در خصوص پروپئیچ می‌توانستیم با ۳۰ هزار دلار مطالباتش را پرداخت کنیم و سال گذشته ۴۰۰ هزار دلار از مطالبات ما در فیفا پرداخت شد و اصلا خوب نبود و قسمت اعظم مطالبات برای یک نفری که قابلیت فنی آنچنانی برای باشگاه نداشت، کسر شد. ما در ۲ ماه گذشته ۶ پرونده را با ۲۰۰ دلار بستیم و با بسته شدن پرونده بویان البته دو سوم مطالباتش دیگر در فیفا پرونده‌ای نخواهیم داشت. در ۲ سال گذشته از ۷۷ پرونده داخلی و خارجی، در ۷۴ پرونده شکست خوردیم و سه پرونده هم شاکی رضایت داد. این خیلی برای باشگاه بزرگی چون استقلال بد است. از این هفته در تلاشیم تا تمام موارد مرتبط با این بخش را اجرایی کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس